شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
استقبال پر شور تولید کنندگان گل های تزیینی کشور از نمایشگاه ارومیه
07 اردیبهشت 1396 - 11:05
شناسه : 554
50

نمایشگاه گل و گیاهان تزیینی با حضور بیش از نود شرکت از ارومیه و  سایر استانهای کشور تا تاریخ ۹ اردیبهشت در محل پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاریست  .  به گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز : نمایشگاه گل و گیاهان تزیینی در محل پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاریست در این نمایشگاه بیش […]

ارسال توسط :

نمایشگاه گل و گیاهان تزیینی با حضور بیش از نود شرکت از ارومیه و  سایر استانهای کشور تا تاریخ ۹ اردیبهشت در محل پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاریست  . 

به گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز :

نمایشگاه گل و گیاهان تزیینی در محل پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاریست در این نمایشگاه بیش از نود شرکت از استان های اذربایجان غربی، شرقی، تهران، اصفهان، همدان، رفسنجان، مازندران، قم، البرز، مشهد، گیلان و اراک حضور دارند.

تولید کنندگان خوش ذوق با ارائه بهترین و کم یاب ترین گیاهان و گلهای تزیینی  که هر کدام در نوع خود کم نظیر میباشند در حال معرفی و فروش محصولات خود میباشند .

دراین نمایشگاه  شرکت کنندگان با ارائه انواع گل و گیاهان دارویی و تزئینی، نهاده های کشاورزی، باغبانی و گلخانه ای و همچنین انواع خدمات شهری و گلخانه ای و با هدف گسترش فرهنگ استفاده از گل و گیاه سعی در آشنائی مردم با این نعمت بی همتای طبیعت هستند.

لیلا شکیبا یکی از تولید کنندگان گل و گیاه های تزیینی که از استان تهران در این نمایشگاه حضور داشته است در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز استقبال مردم را کم نظیر توصف کرد و افزود : علاقه مردم ارومیه به گل و گیاهان تزیینی  در کشور اثبات شده است و همین امر باعث گردیده تا ارومیه را شهر لاله ها نام گذاری کنند .

وی همچنین از لاله های کاشته شده در پارک های سطح شهر  ابراز تعجب کرد و گفت : برای اولین بار است که شاهد کاشت گلهای زینتی در تمام نقاط شهر و در چنیین وسعت های بزرگی هستم .

این نمایشگاه خوش رنگ و بو تا ۸ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه برپا خواهد بودو علاقمندان میتوانند با حضور در این نمایشگاه از انواع گلهای زینتی دیدن فرمایند .

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.