شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
استکبار جهانی می خواهد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود
01 تیر 1396 - 8:08
شناسه : 1468
40

امام جمعه میرآباد ارومیه ملا حاج احمد امین کرباسی در مصاحبه اختصاصی با سیلوانا نیوز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان از کلیه ی اقشار مختلف جامعه درخواست کرد با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس  در شرایط کنونی و حساس جهانی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انسانیت در جهان بزنند . […]

ارسال توسط :

امام جمعه میرآباد ارومیه ملا حاج احمد امین کرباسی در مصاحبه اختصاصی با سیلوانا نیوز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان از کلیه ی اقشار مختلف جامعه درخواست کرد با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس  در شرایط کنونی و حساس جهانی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انسانیت در جهان بزنند .

ایشان نام گذاری روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) را نماد وحدت شعیه و سنی در دفاع از اسلام مقابل کفر جهانی عنوان داشت.
وی همچنین با اشاره به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این روز را بعنوان اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان با فلسطین اولین قبله ی مسلمانان نام برد و افزود: فلسطین مظلوم امروز چشم به راه کمک براداران و خواهران مسلمانش در سراسر جهان است و همه ی ما وظیفه داریم هر اندازه که در توان داریم برای حمایت از مردم و قبله گاه اول مسلمین به کار ببریم.

امام جمعه میرآباد ارومیه در ادامه سخنان خود افزود: تمام روحانیون اهل سنت و شیعه با اتحاد و همبستگی همچون سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس آزادی فلسطین را هم صدا فریاد خواهند زد تا اسرائیل جنایت کار و هم پیمانهایش بدانند فلسطین و مسلمان تنها نیست.

ملا حاج احمد امین درباسی افزود: غرب و جهان استکبار توسط رسانه های دروغین خود همواره بر این تلاشند مسئله فلسطین را کم رنگ و به فراموشی بسپارند اما بدانند این امر هیچگاه تحقق پیدا نخواهد کرد و حضور میلیونی مردم در روز قدس نقشه های آنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.