شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اعتبارات اختصاصی دولت در نوار مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست باید اطلاع رسانی و روشنگری گردد
22 شهریور 1399 - 11:24
شناسه : 9975
35

اعتبارات اختصاصی دولت در نوار مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست باید اطلاع رسانی و روشنگری گردد   اعتباراتی به روستاهای بخش های مناطق کل کشور داده می شود. روشن سازی اعتبارات اختصاصی دولت در بخش ها باید توسط رسانه ها صورت گیرد و سیلوانانیوز آماده دریافت و شنیدن این حمایت ها ، خدمات ، […]

ارسال توسط :

اعتبارات اختصاصی دولت در نوار مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست باید اطلاع رسانی و روشنگری گردد

 

اعتباراتی به روستاهای بخش های مناطق کل کشور داده می شود. روشن سازی اعتبارات اختصاصی دولت در بخش ها باید توسط رسانه ها صورت گیرد و سیلوانانیوز آماده دریافت و شنیدن این حمایت ها ، خدمات ، جذب سرمایه گذاری ها و غیره … می باشد .

دولت ها خدمات ارزندهای در مناطق مرزی انجام می دهند ولی بر خلاف اطلاع رسانی های ضعیف برخی فکر می کنند هیچ اتفاقی در محل زندگی خودشان اتفاق نیفتاده است و بیشتر خدمات دولت به اسم اشخاص تمام می شود .

برای مثال آسفالت ؛ گاز رسانی ، آبرسانی و طرح جدول کشی و … بنام فلان دهیار ، شورا و … تمام می شود.

ولی مگر دولت محترم  به مناطق ، بخشداری ها ، سازمان ها ، ادارات دولتی مناطق ، شهرداری ها و دهیار ها پرداختی نداده است .

خدمات ارزنده دولت را نباید در مرزها نادیده گرفت ، روستای نزدیک کشورهای همسایه ی ترکیه و عراق در ایران در چه وضعیتی هستند  . ایستگاه های آتش نشانی ، مراکز بهداشتی ، ساختمان دهیاری ها ، مدارس شبانه روزی و … سیلوانا و صومای برادوست نمونه خدمات ارزنده جمهوری اسلامی ایران در مرزها می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، طبق ارزیابی صورت گرفته در حوزه آموزش کارکنان شهرداری ها، استانهای تهران، یزد، هرمزگان، آذربایجان غربی و مرکزی رتبه برتر را کسب نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی: از محل اعتبارات تبصره(۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده (سوخت) تا نیمه شهریور ماه بیش از ۱۶ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال (بیش از ۱۶۶۵ میلیارد تومان) بین شهرداریها و دهیاریها توزیع شده که سهم شهرداری کلانشهرها از کل وصولی ۱۹۹۸ میلیارد ریال، سهم سایر شهرداری ها ۸۸۲۵ میلیارد ریال و سهم دهیاری ها ۵۸۲۸ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: این اعتبار، مطابق قانون به نسبت ۱۲ درصد شهرداری کلانشهرها، ۵۳ درصد سایر شهرداری ها و ۳۵ درصد دهیاری ها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا به اجرای ۱۴۰۰ پروژه در شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت  و دهیاری ها کمک می شود، اعلام کرد: تا نیمه شهریور ماه از این محل مبلغ ۴۱۶۳ میلیارد ریال وصول شده که به شهرداری ها و دهیاری های واجد شرایط پرداخت شده است.

*بیاییم روشن سازی کنیم سهم مناطق سیلو.انا و صومای برادوست چقدر است *

قانون :

وجود اعتبار در بودجه کل کشور به خودی خود برای اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی ایجاد حق نمی کند و استفاده از اعتبارات باید با رعایت مقررات مربوط به خود بعمل آید .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.