شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اعتماد به آمریکا در برجام ، زیر تعهد امضاء کردن با گرگ بود
22 اردیبهشت 1397 - 8:12
شناسه : 4399
12

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در حاشیه گردهمایی کانون ها و رسانه های نوار مرزی ارومیه در گفتگوی اختصاصی با سیلوانا نیوز در خصوص فرجام ، برجام و سخنان سخیف چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا گفت : سرنوشت برجام از ابتدا مشخص بود یعنی وقتی که به دشمنان اعتماد کنیم […]

ارسال توسط :

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در حاشیه گردهمایی کانون ها و رسانه های نوار مرزی ارومیه در گفتگوی اختصاصی با سیلوانا نیوز در خصوص فرجام ، برجام و سخنان سخیف چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا گفت :

سرنوشت برجام از ابتدا مشخص بود یعنی وقتی که به دشمنان اعتماد کنیم و با آنها به مذاکره بنشینیم نتیجه ای جز بدعهدی در پی نخواهد داشت و بعد از چند سال در این بحث و امضای ۵+۱ در برجام  به این بدعهدی آمریکا رسیدیم. دشمنی که حتی تعهدات بین المللی را زیر پا گذاشته و هیچ ارزشی به حرف ها ، تعهدات و امضای خود قائل نیست .

اما یکی از خوبیهای برجام این بود کسانی که در بحث اعتماد به آمریکا دو دل بودن به این نتیجه رسیدن که اعتماد به دشمن و آمریکا و زیر تعهد امضا کردن با گرگ درست نیست و کشور ما به دنبال تعهد با آمریکا و مقید بودن به آن و این مباحث نیست .

ما مردم عزیز ایران اسلامی  اصلا به آمریکا  اعتماد نداریم و این بی اعتمادی ریشه در تاریخ گذشته دارد و مشاهده کردیم  مقام معظم رهبری در پاسخ به سخنان سخیف ترامپ به صراحت فرمودند که ترامپ نمی تواند غلطی بکند!

چرا که بزرگتر از ترامپ هم نتوانستند کاری با نظام جمهوری اسلامی بکنند چون جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام جمهوری اسلامی میباشد که اولا خدا و ثانیاً مردم شریف را دارد .

مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب را به‌ عنوان هدایتگر اصلی انقلاب میدانند که با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب ، می توانیم از گردنه‌ها عبور کنیم و نیازی هم به آمریکا نداریم.

سردار شهسواری در خصوص برگزاری اولین همایش و گردهمایی کانون ها و رسانه های مردم محور نوار مرزی ارومیه در بخش سیلوانای ارومیه گفت:

شور و نشاطی که در گردهمایی کانون ها و رسانه های نوار مرزی بود بسیار شیرین و لذت بخش بود که از همه دست اندرکاران آن تشکر می‌کنم چراکه امروز عرصه ما فرهنگی و فضای مجازی است و ما هم باید انرژی و توان جوانان وسیع نظام جمهوری اسلامی مخصوصاً در مناطق ارومیه را در این عرصه ها وارد سازیم تا در مقابل خواسته‌های استکبار و آمریکا محکم ایستاده و واقعیتهای نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در خصوص پیگیری فعالیت ها و اخبار رسانه ها و کانونهای نوار مرزی هم گفت : عمدتاً فعالیت رسانه‌ها را روزانه ۳ ساعت دنبال می‌کنم که سیلوانانیوز را در این عرصه بسیار پیروز و موفق می دانم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.