شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اعتماد و حمایت از جوانان، عامل پیشرفت پیام رسانهای داخلی
19 مهر 1401 - 9:14
شناسه : 18254
9
یاداشت کوتاه

چرا از پیام رسان های داخلی استفاده نمیکنی؟ آخه اینا همه اطلاعات ما رو میگیرن پس چرا از پیام رسان های خارجی استفاده میکنی؟ بابا بیخیال، مگه ما چه اطلاعات مهمی داریم! یکی از دلایل عمده عدم استفاده از پیام رسانهای داخلی همین دو جمله فوق است، حتی اگر در نگاه اول طنز به نظر […]

ارسال توسط :

چرا از پیام رسان های داخلی استفاده نمیکنی؟
آخه اینا همه اطلاعات ما رو میگیرن
پس چرا از پیام رسان های خارجی استفاده میکنی؟
بابا بیخیال، مگه ما چه اطلاعات مهمی داریم!

یکی از دلایل عمده عدم استفاده از پیام رسانهای داخلی همین دو جمله فوق است، حتی اگر در نگاه اول طنز به نظر برسد! تاثیر روانی آن به اندازه ای است که مانع استفاده بخش زیادی از کاربران فضای مجازی از پیام رسان های داخلی شده است.
البته بالا بودن کیفیت و امکانات پیام رسانهای خارجی هم عامل دیگری برای استفاده از آنها بجای پیام رسان های داخلی است.

عمل نکردن بعضی از مسئولین کشوری به تاکیدات سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت فضای مجازی و لزوم استفاده با کنترل و نظارت برآن، ناچارا در اتفاقات اخیر موجب بروز مشکلاتی برای بعضی از برنامه های مجازی در راستای تامین امنیت کشور شد.

با عنایت به اینکه فضای مجازی طبق فرمایش رهبر معظم، تبدیل به بخش اعظمی از فضای حقیقی شده است، بروز این مشکلات موجب مراجعه کاربران به پیام رسان های داخلی شده است.
سروش و ایتا جایگزین های خوبی برای تلگرام و واتس آپ و ربینو(در روبیکا) و ویسگون جایگزین هایی برای اینستاگرام هستند که رضایت نسبی کاربران را نیز جلب کرده اند ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب، قطعا راه زیادی در پیش دارند.
آنچه که مسلم است اعتماد به جوانان کشورمان و حمایت از آنها، می‌تواند موجب تسریع در پیشرفت این پیام رسان های داخلی و رفع مشکلات آنها شود.

 

تولیدی مهر ماه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.