شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
 افتتاح پر سر و صدای پروژه غیر ضروری و کوچک دوربرگردان غیر همسطح المهدی 
01 آبان 1402 - 23:32
شناسه : 19456
14

بزرگراه خاتم الانبیاء(ص) تقریباً چند صد متر مانده به تقاطع غیر هم سطح بعد از گذشت چند ماهه یک دور برگردان با هیاهو و تبلیغات فراوان توسط شهرداری ارومیه افتتاح شد. واقعاً مانده ام اگر کسی می خواهد دور بزند چرا صد متر بالاتر از میدان فلکه بزرگتر دور نزند و اگر می خواهد برگردد […]

ارسال توسط :

بزرگراه خاتم الانبیاء(ص) تقریباً چند صد متر مانده به تقاطع غیر هم سطح بعد از گذشت چند ماهه یک دور برگردان با هیاهو و تبلیغات فراوان توسط شهرداری ارومیه افتتاح شد.

واقعاً مانده ام اگر کسی می خواهد دور بزند چرا صد متر بالاتر از میدان فلکه بزرگتر دور نزند و اگر می خواهد برگردد یعنی چند صدمتری دوباره فلکه را دور بزند، حتما بخاطر دور، دور زدن خوب است، چقدر کار کارشناسی کردیم، شهرداری چرا این ضایعات اطراف را سازماندهی نمی کند ورودی شهر تبدیل به یک صحنه پر از ضایعات فروشان و بی اندازه بد منظره شده است، انتظاری هم نیست، این روزها بیشتر این مسئولان به فکر زیر خاک هستند تا بالای خاک باشد که بعداً بنویسم.

 

همکارانی که در جرگه خبر با دوربین جلوی این مسئولان بی توجیه علمی دولا راست می گردید، و عکس پرتره می گیرید واقعاً این دور برگرد در چند صد متری یک تقاطع غیر همسطح چه ارزشی دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.