شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
افتخار آفرینی جوان بخش سیلوانا
05 آذر 1397 - 12:40
شناسه : 6065
15

صلاح الدین پورمراد فرزند مولود متولد ۱۳۶۹ ساکن روستای گسیان بخش سیلوانای ارومیه که از سال ۹۳ وارد رشته وزنه‌برداری پرس سینه شده بود و تمرینات خود را زیر نظر امیر قاسم پور و محمد نجف زاده شروع کرده بود خوشبختانه در سال ۹۷ توانست نایب قهرمان پرس سینه در مسابقات رامسر شود. صلاح الدین […]

ارسال توسط :

صلاح الدین پورمراد فرزند مولود متولد ۱۳۶۹ ساکن روستای گسیان بخش سیلوانای ارومیه که از سال ۹۳ وارد رشته وزنه‌برداری پرس سینه شده بود و تمرینات خود را زیر نظر امیر قاسم پور و محمد نجف زاده شروع کرده بود خوشبختانه در سال ۹۷ توانست نایب قهرمان پرس سینه در مسابقات رامسر شود.

صلاح الدین در گفت و گو با خبرنگار سیلوانا نیوز :
از بچگی به دلیل زندگی در روستا بیشتر به رشته اسب سواری علاقه داشتم ولی متاسفانه در سال ۸۷ بر اثر انفجار مین مجروح گشته و امکان اسب سواری و خیلی از فعالیت‌ها را از دست دادم اما با این وجود خدا را شاکرم که این معلولیت نتوانست اراده من را ضعیف کند و با توجه به فیزیک بدنی خوب که داشتم از طرف هیئت تربیت بدنی معلولین و جانبازان ارومیه رشته پرس سینه به من معرفی شد
صلاح الدین ادامه داد:  از سال ۹۳ وارد مسابقات سبک وزن دسته ۷۷ کیلوگرم شدم. و بعد از آن در مسابقات سنگین وزن دستی  ۹۰+ شرکت کردم . و خوشبختانه در سال ۱۳۹۷ در مسابقات وزنه برداری جانبازان معزز در شهرستان رامسر برگزار شد توانستم  با مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرم در پرس سینه مقام دوم را کسب نمایم ، رکورد اصلی من ۱۹۰ کیلوگرم می باشد.
مراد‌ پور افزود: این موفقیت را مدیون خانواده ام هستم که در این راه مرا بسیار حمایت کرده اند و البته مربیان گرامی که زحمت زیادی را برای من کشیدند.
صلاح الدین به عنوان یک ورزشکار معلول گفت:
توصیه من به جوانان ورزشکار این است که معلولیت هیچ وقت محدودیت نمی آورد و با اراده قوی می‌توان به اوج افتخار رسید .
وی از برنامه هایش در مسابقات آینده گفت : امیدوارم بتوانم در انتخابی برای تیم ملی انتخاب شوم و همچنین یکی از ورزشکارانی باشم که در پارالمپیک ۲۰۲۰ وزنه خواهند زد.البته بیشتر هدف من  انگیزه دادن به جوانان منطقه است و امیدوارم که جوانان بیشتری از منطقه بتوانند صاحب مدال های رنگی در مسابقات کشوری و حتی جهانی باشند .
وی در آخر افزود :جا دارد از خانواده خودم و دوستان گرامی و مربیان عزیز و هیئت جانبازان و معلولان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم . و بسیار  خوشحالم که توانسته ام افتخاری را برای روستا و منطقه مرگور کسب نمایم و به امید خدا تمام تلاشم را خواهم کرد که این راه ادامه دارد باشد.
سیلوانا

سیلوانا

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.