شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
افت فشار آب در ارومیه اعصاب مردم مناطق پایین شهری را داغوان کرده است
27 مهر 1399 - 9:02
شناسه : 10178
45

کلا کاهش فشار آب در دولت محترم با افزایش روز به روز تورم و اقتصاد فلک زده کلا در تناقض می باشد . افت فشار آب در مناطق بخصوص متوسط و رو به پایین شهر ارومیه مردم ارومیه را عاصی کرده است . آب با جریان معمولی از طبقه اول به دوم به زحمت می […]

ارسال توسط :

کلا کاهش فشار آب در دولت محترم با افزایش روز به روز تورم و اقتصاد فلک زده کلا در تناقض می باشد . افت فشار آب در مناطق بخصوص متوسط و رو به پایین شهر ارومیه مردم ارومیه را عاصی کرده است .

آب با جریان معمولی از طبقه اول به دوم به زحمت می رسد .

مردم ارومیه کلا به فکر راه اندازی دینام و … برای افزایش شدت آب منازل خود هستند.

با نگاهی به مناطق بالا نشین شهری ارومیه متوجه می شویم با تهیه یک منبع آب و دینام ساختمان های چندیدن طبقه با فشار بالا آب مصرفی شرب را نوش جان می کنند .

ولی در این اوصاف دلار بالای ۳۰ هزار تومان آیا کارگر ساختمانی می تواند برای خانه خود یا استعجیاری طبقه چنذم دینام و منبعآب چند صد لیتری تهیه کند.

دولت دارد به کجا می رود چنین شتابان سفر با هواپیما اگر امروز برای نویسنده مقاله به رویا تبدیل شده برای خیلیها رویا بوده و حتی یک مرتبه تو عمرشان هواپیما را از نزدیک ندیده اند.

روز به روز پایین شهری های ضعیف تر می شوند و بالا شهری ها پول دار تر و مرفه تر !!!

در این اوضاع کرونایی فشار آب مناطق بالا شهری ارومیه را کم کنید چون از دینام پیشرفته تا منبع چند هزار لیتری و دستگاه تسویه آب دارند نه افت فشار آب کشتارگاه و اسلام آباد که با تانکر ذخیره آب در پشت بام زندگی می کنند.

تمامی مسئولین دولتی ارومیه در مناطق بالا شهری زندگی می کنند .

هیچ مسئولی حال مردم عادی و دردمند را درک نمی کند مناطق متوسط و پایین شهر ارومیه که اهالی آن از کمترین امکانات رفاهی نیز برخودار نیستند اما بهره‌مندی از آب سالم و بهداشتی حق آنان است.

اگر خانه های مسئولین دولتی در مناطق کم برخوردار باشد آن وقت ریشه امام مشکلات حل می شود .

در مناطق متوسط شهری ارومیه هم ؛ فشار آب به زحمت به طبقه دوم می رسد .

از یکی از آشنایان پول هنگفتی برای دو واحدی کردن آب منزلش گرفته اند ولی هیچ تغییری در کنتور و لوله نیست ؛ فقط قول کاهش قیمت مصرفی آب بر اساس واحد را داده اند .

منتظر پاسخگویی مسئولین محترم هستیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.