شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اقوام کهن ترک و کرد می دانند چگونه همزیستی برادرانه داشته باشند البته اگر بگذارند
12 آذر 1397 - 7:56
شناسه : 6109
28

قدرت طلبان و منفعت جویان از هر راهی برای ایجاد شکاف و قومیت گرایی به نفع خود برای کسب مناصب دولتی و پیروزی انتخاباتی استفاده می کنند . مهم نیست جوان ساده ای را روزنامه نگار کنند تا از آنها مطلب بنویسد یا افرادی را مامور راه اندازی شبکه های اجتماعی کنند تا از آن […]

ارسال توسط :

قدرت طلبان و منفعت جویان از هر راهی برای ایجاد شکاف و قومیت گرایی به نفع خود برای کسب مناصب دولتی و پیروزی انتخاباتی استفاده می کنند . مهم نیست جوان ساده ای را روزنامه نگار کنند تا از آنها مطلب بنویسد یا افرادی را مامور راه اندازی شبکه های اجتماعی کنند تا از آن ها مطلب بزنند و به آنها حقوق بدهند .
مسئله اصلی برای افراد منفعت طلب به جزو خدمت به قوم ، مذهب و اقلیم جعرافیایی خود هر چیز دیگری است .
استاد دانشگاهی که برای کسب حکم مدیر کلی تملق گویی می کند و نماینده ی مجلسی که با نزدیکی ایام انتخابات سعی در تحریک مسائل قومیتی برای هدایت اسم خود روی برگه های انتخاباتی بسوی صندوق های رای می باشد .
واقعا داریم به کجا می رویم …
با نزدیکی یک ساله به انتخابات دوباره شعله های آتش تملق گویی ، باند بازی و قومیت گرایی بدجور بالا رفته است .
نمایندگان مجلسی که با قومیت گرایی آتش بیار معرکه ضد انقلاب در نفاق هستند . رسانه های تملق گویی که در استان آذربایجان غربی سعی در مصادره استاندار به نفع حزب و جناح خود دارند فقط دنبال سودجویی می باشند .
مردم واقعا خسته شده اند آقایان عزیز بگذارید ترک و کرد برادرانه با هم زندگی کنند قومیت گرایی شماها برای کسب پست و مقام بیشتر شخصیت های توخالی شماها را برای مردم فرهیخته روشن ساخته است .
فارس ، لر، عرب ، ترک و کرد با هم برادرند و در کنار هم ایران آباد عزیز اسلامی را رقم می زنند .
مردم عزیز آگاه تر از همیشه باید تملق گوها و قوم گراها را بهتر بشناسند به خدا خیانتی که این قشر بر امنیت ، عمران و آبادی سرزمین می آورند هیچ دشمنی نمی تواند بکند .
قومیت در جهان امروز ابعاد وسیع و روزافزونی پیدا نموده است. از شگفتی های دهه اخیر این است که از یک طرف شاهد به اصطلاح جدی شدن فرآیند جهانی شدن، بازارهای اقتصادی، شیوه های حقوقی و سیاسی هستیم و از سوی دیگر، ظهور انواع اختلاف های قومی و تاکید بر بنیادی ترین هویت ملی گروهی، وفاداری های قومی در بسیاری از مناطق و کشورهای جهان را می بینیم.
اگر طالب پیشرفت ، عمران و آبادی هستیم باید جدا از هر رنگ و نژادی برادرانه با هر نوع پانی گرایی مقابله نماییم .
مهم نیست هر پست و مقامی دست کدام حزب ، جناح ، رنگ و نژاد است . مهم این است افراد با لیاقت و خدمت گذار سر پست ها و منصب ها باشند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.