شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
السنوار صهیونیست‌ها را دچار سردرگمی کرده است
26 اردیبهشت 1403 - 0:32
شناسه : 20366
5

این مرد صهیونیست‌ها را دچار سردرگمی کرده است، گیجی ناشی از اینکه نمی‌دانند باید چه کنند و باید چه راهبردی در پیش بگیرند. صهیونیست‌ها از یک طرف دنبال ترور یحیی السنوار هستند و از طرف دیگر دارند با او مذاکره می‌کنند و این بدترین تضاد فکری و گیجی برای صهیونیست‌ها است. صهیونیست‌ها از شمال تا […]

ارسال توسط :
این مرد صهیونیست‌ها را دچار سردرگمی کرده است، گیجی ناشی از اینکه نمی‌دانند باید چه کنند و باید چه راهبردی در پیش بگیرند. صهیونیست‌ها از یک طرف دنبال ترور یحیی السنوار هستند و از طرف دیگر دارند با او مذاکره می‌کنند و این بدترین تضاد فکری و گیجی برای صهیونیست‌ها است.
صهیونیست‌ها از شمال تا جنوب غزه را شخم زدند تا السنوار را پیدا کنند، اما چیزی دست‌شان را نگرفت و دست از پا درازتر، حالا به سراغ رفح رفته‌اند و به بهانه پیدا کردنش، می‌خواهند این شهر را به ویرانه تبدیل کند. با این حال، السنوار در همین باریکه ویران‌شده، صهیونیست‌ها و حامیان امریکایی و اروپایی این رژیم را به چالش کشیده و با روح و روان آن‌ها بازی می‌کند.
نام السنوار بدون شک برای همیشه با صهیونیست‌ها همراه خواهد بود و آن‌ها هیچ وقت کسی را که دو دهه در زندان‌های این رژیم بوده را فراموش نخواهند کرد. او روزی در بیدادگاه‌ به خبرنگار صهیونیست قول داد که روزی آن‌ها را به اسارت خواهد گرفت و سرانجام پس از دو دهه به این وعده خود جامه عمل پوشاند. صهیونیست‌ها می‌دانند که تصمیم گیر اول و آخر برای آتش‌بس در دست ابوابراهیم است….

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.