شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
الهام مختاری تنها بانوی مربی پاراموتور رشته پاراگرایدر ایران
21 تیر 1397 - 8:43
شناسه : 4890
15

الهام مختاری در حاشیه ی برگزاری چهارمین تورنمت بین المللی پاراگرایدر سیلوانا گفت : سایت پروازی کوه خلیل سیلوانا یکی از بهترین و زیباترین سایت های پروازی پاراگرایدر کشور است . الهام مختاری در افتتاحیه چهارمین تورنمت بین المللی پاراگرایدر سیلوانا رشته فرود دقت در مصاحبه ی اختصاصی با سیلوانا نیوز اظهار کرد : بزودی […]

ارسال توسط :

الهام مختاری در حاشیه ی برگزاری چهارمین تورنمت بین المللی پاراگرایدر سیلوانا گفت : سایت پروازی کوه خلیل سیلوانا یکی از بهترین و زیباترین سایت های پروازی پاراگرایدر کشور است .
الهام مختاری در افتتاحیه چهارمین تورنمت بین المللی پاراگرایدر سیلوانا رشته فرود دقت در مصاحبه ی اختصاصی با سیلوانا نیوز اظهار کرد : بزودی بعد از ۶ سال تلاش امکانات لازم برای سقوط آزاد بانوان کشور فراهم می شود .

وی با بیان اینکه این دومین بار است در سیلوانا حضور دارد گفت : از چهار دوره مسابقات پاراگرایدر برگزاره شده در سیلوانا در دو دوره آخر حضور داشتم و سطح کیفی مسابقات را بسیار بالا ارزیابی می کنم .

مختاری بانوی خلیان ادامه داد : سایت پروازی پاراگرایدر کوه خلیل سیلوانا یکی از زیباترین و بهترین سایت های پروازی کشور می باشد و با تکمیل امکانات رفاهی و خدماتی می تواند از وضعیت اکنون خود به یک سایت بین المللی پرواز پاراگرایدر جهانی تبدیل شود .

وی تصریح کرد : خودم همیشه تلاش می کنم تا از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنم و هم اکنون قبل از شروع تورنمت در رامسر تمرینات سقوط آزاد را دنبال می کردم که شروع مسابقات من را به سیلوانا کشاند و بعد از پایان مسابقات بلافاصله به رامسر جهت تکمیل تمرینات سقوط آزاد برخواهم گشت .

مختاری اظهار داشت : اولین مربی پاراموتور بانوی کشور هستم بانوان عزیز فقط باید خودشان ، خودشان را قبول داشته باشند ، هیچ تفاوتی بین خانم ها و آقایان در برتری انجام ورزش ها نیست و حتی گاهی اوقات بانوان عزیز برتر از آقایان در برخی رشته های ورزشی فعالیت می کنند .

وی عنوان کرد: برگزاری اینگونه رقابت‌ها آمادگی و انگیزه ی پیشرفت را ایجاد می‌کند و هم عرصه‌ای برای آموزش و رقابت به وجود می‌آورد که بهترین فرصت برای استفاده از تجربیات بهترین خلبانان و به اصطلاح پرندها می باشد .

بانوی خلبان پاراموتور و پاراگرایدر الهام مختاری ادامه داد: شعار من ” همیشه با قدر به سمت اهدافتون گام بردارید” است و امیدوارم تمامی علاقمندان به رشته های ورزش های هوایی موفق شوند و برای کسب اطلاعات و آموزش های لازم به کمیته های ورزش های هوای استان خود مراجعه کنند .

الهام مختاری در پایان از تمامی مسئولین برگزاری و میزبانی عالی چهارمین تورنمت بین المللی پاراگرایدر سیلوانا تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.