شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه: تروریسم از سوی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در جهان هدایت می‌شود
06 شهریور 1400 - 9:03
شناسه : 14207
6

 امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: متاسفانه ترور همواره یک غده سرطانی بوده که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان هدایت می‌شود و این کشورهای استکباری قصد گسترش آن را در جهان دارند. ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با تبریک هفته دولت و با اشاره به شهادت رجایی […]

ارسال توسط :

 امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: متاسفانه ترور همواره یک غده سرطانی بوده که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان هدایت می‌شود و این کشورهای استکباری قصد گسترش آن را در جهان دارند.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با تبریک هفته دولت و با اشاره به شهادت رجایی و باهنر به دست ایادی استکبار اظهار داشت: متاسفانه در تمامی ادوار تاریخی، افرادی که ضدبشریت و ضدارزش بودند، تلاش کردند تا به صورت بسیار ناجوانمردانه کسانی را که برای آزادی و احقاق حق تلاش می‌کردند را از سر راه بردارند.

وی تصریح کرد: در تاریخ اسلام بارها مسلمانان توسط کفار و ددمنشان و افرادی که قلبشان خالی از محبت پیامبر(ص) و خالی از ارزش‌های انسانی بودند مورد ترور واقع شدند و در این راستا متاسفانه برخی افراد ناآگاه، مسلمانان را تروریست معرفی می‌کنند در حالی که مسلمانان در همیشه تاریخ، قربانی تروریسم بوده‌اند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بنابراین مسلمانان از زمان پیامبر(ص) تا زمان کنونی همواره با تروریسم مواجه بودند و دشمنان همواره سعی می‌کردند تا مغزهای متفکر جهان اسلام را از بین ببرند چون مغزهای متفکر، جهان را نسبت به واقعیت‌ها آگاه می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه ترور همواره یک غده سرطانی بوده که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان هدایت می‌شود و این کشورهای استکباری قصد گسترش آن را در جهان دارند.

ماموستا کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه تروریست را تنها به بعد ترور شخصیتی نمی‌توان خلاصه کرد، اظهار داشت: امروزه در سراسر جهان به ویژه در قاره آفریقا فقر و فلاکت حاکم است و این نیز به نوعی تروریسم محسوب می‌شود چون آنها را با فقر ترور می‌کنند و با وجود بسیاری از ظرفیت‌های اقتصادی و مسائل مالی که می‌تواند این کشورها را توسعه بخشد، اما مردم متاسفانه توسط ایادی استکبار و با فقر ترور می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فقر فرهنگی و فقر عدالت در جهان اسلام نیز نوعی ترور در جهان محسوب می‌شود بیان کرد: در این راستا عدم عدالت در جهان و آن همه ظلمی که به تمامی اقشار جهان شده و از زنان به عنوان کالا استفاده می‌شود، برای سودجویان یکی از مسائل مهم و بارز تروریسم در جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: امید است تمام کنوانسیون‌های حقوق بشری احساس مسئولیت کرده تا شاهد جهانی عاری از خشونت و ترور در جهان باشیم تا مردم بتوانند با کمال آرامش و امینت در کنار هم زندگی کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.