شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امام جمعه اهل سنت ارومیه  مصطفی سلطانی برای دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های انقلاب ثابت قدم و استوار بود
04 اسفند 1399 - 19:46
شناسه : 11443
11

  امام جمعه اهل سنت ارومیه مصطفی سلطانی برای دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های انقلاب ثابت قدم و استوار بود ماموستا مامد کلشی نژاد اظهار داشت: مرحوم حاج مصطفی سلطانی سالهای متمادی عمر خویش را برای خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذراند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه […]

ارسال توسط :

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه

مصطفی سلطانی برای دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های انقلاب ثابت قدم و استوار بود

ماموستا مامد کلشی نژاد اظهار داشت: مرحوم حاج مصطفی سلطانی سالهای متمادی عمر خویش را برای خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذراند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از آذربایجان غربی ، امام جمعه اهل سنت ارومیه ؛ ماموستا مامد کلشی نژاد طی پیامی درگذشت جانباز سرافراز و مجاهد انقلابی حاج مصطفی سلطانی را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

خبر در گذشت حاج مصطفی سلطانی ، جانباز و سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر که نماد ایستادگی و مقاومت در تقابل با ایادی استکبار و احزاب منحله در منطقه بود که سالهای متمادی عمر خویش را برای خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذراند، که بعد از امتحان های سخت در دوران های مختلف که بارها ترورهای مکرر ناموفق تا دم مرگ و شهادت پیش رفت ولی همچنان برای دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های انقلاب ثابت قدم و استوار ماند و به عنوان نماد وحدت در عرصه های مختلف برای دفاع از آرمان های انقلاب مطرح بود.

 

لذا اینجانب فوت این رزمنده دیرین انقلاب را به مردم آذربایجان غربی، خانواده محترم ایشان، عشایر محترم منطقه و همه رزمندگان و مجاهدان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

همچنین برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

کلشی نژاد

 

امام جمعه اهل سنت ارومیه

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.