شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امام جمعه مهاباد: تداوم راه و مکتب شهید جمهور باید شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری باشد
12 خرداد 1403 - 0:34
شناسه : 20476
4

 امام جمعه مهاباد گفت: چهره ها و شخصیت هایی که توانایی تداوم راه و مکتب فکری آیت الله رییسی و دولت مردمی را دارند، پای به صحنه انتخابات بگذارند. ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: انتخابات‌های گذشته نشان داده که بهترین راهکار برای تغییر سرنوشت کشور حضور در پای صندوق های […]

ارسال توسط :

 امام جمعه مهاباد گفت: چهره ها و شخصیت هایی که توانایی تداوم راه و مکتب فکری آیت الله رییسی و دولت مردمی را دارند، پای به صحنه انتخابات بگذارند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: انتخابات‌های گذشته نشان داده که بهترین راهکار برای تغییر سرنوشت کشور حضور در پای صندوق های رای است و این دوره نیز مردم با مشارکت همگانی خود فرد شایسته را انتخاب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: فردی که هم در گفتار و هم در رفتار، به رعایت حق و حقوق اقوام مختلف ایرانی اهتمام دارد، مورد توجه رای دهندگان باشد.

امام جمعه مهاباد در ادامه ضمن تسلیت از دست دادن رییس جمهور مردمی و هیات همراه گفت: آیت الله رییسی در دوران ریاست دستگاه قضایی و در جریان در سفر به استان، زمینه آزادی بیش از ۳۰ نفر از محکومات امنیتی اهل سنت را فراهم کرد.

ماموستا امامی بیان کرد: همچنین ایشان در دوران ریاست جمهور و سفرهای استانی، مهاباد را به عنوان اولین مقصد شهرستان خود در استان انتخاب کردند که برای همیشه اهمیت و خدمات وی برای منطقه ماندگار خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام ملت ما را وارد مدار امت اسلامی کرد و آخرین جمعه ماه رمضان را برای دفاع از مظلومان به روز قدس نامگذاری کرد که برای همیشه باقی خواهد ماند.

وی افزود: شروع کننده دفاع از مظلومیت که اکنون سراسر جهان و مردم آزادی خواه اروپا و آمریکا نیز مدافع آن هستند، امام راحل بود.

امام جمعه مهاباد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات شایسه و ارزنده نماینده قبلی که بیشترین پیگیری را در بین نمایندگان داشت و بیشترین اعتبارات را نیز در جهت زیرساخت و عمران شهرستان جذب کرد، قابل قدردانی است.

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.