شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امسال گردشگران نوروزی آذربایجان غربی۱۰درصد رشد دارد
07 فروردین 1396 - 20:20
شناسه : 54
35

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال میزان گردشگران نوروزی دراستان ۱۰ درصد رشد داشته باشد. جلیل جباری در گفتگو با خبرنگاران از آماده باش شبانه روزی همه اعضا ستاد برای استقبال و خدمات رسانی به مسافران ورودی به استان در همه شهرها خبر داد و افزود: […]

ارسال توسط :

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال میزان گردشگران نوروزی دراستان ۱۰ درصد رشد داشته باشد.

جلیل جباری در گفتگو با خبرنگاران از آماده باش شبانه روزی همه اعضا ستاد برای استقبال و خدمات رسانی به مسافران ورودی به استان در همه شهرها خبر داد و افزود: یکی از برنامه های امسال ستاد برای استقبال از گردشگران ورودی به استان، اجرای زنده آیین های بومی و محلی مربوط به نوروز است تا ضمن ایفای استقبال ویژه از مسافرین عزیز با آداب و رسوم بومی استان نیز آشنا شوند.

وی افزود: باتوجه به تنوع فرهنگی و قومی استان، امسال جشن نوروزگاه را در کنار بناهای تاریخی، پایگاه های ملی و برخی شهرهای استان اجرا می شود که نقطه عطف برنامه های ستاد برای استقبال و خدمات رسانی به گردشگرن محسوب می شود.

جباری به افزایش تعداد راهنمایان گردشگری اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۵۰ نفر راهنمای گردشگری که دوره های فنی و کارشناسی را آموزش را آموزش دیده اند برای ارائه خدمات به مسافران در مکانهای تاریخی و موزه های سطح استان مستقر کرده ایم.

وی به تعداد گردشگران ورودی به استان دردو روز نخست از تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: در این دو روزه بیش از ۱۲ هزار نفر از موزه ها و سایت موزه های استان بازدید کرده اند و بیش از ۳۰ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اعم از هتل ها و مهمانپذیرها ثبت اقامت شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: باتوجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته پیش بینی می کنیم که امسال نسیت به مدت مشابه سال قبل بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش ورود گردشگران نوروزی به استان را داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.