شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حجت الاسلام والمسلمین سرایی :امنیت پایدار در سایه وحدت اقوام و ادیان محقق شده است
10 مرداد 1398 - 11:31
شناسه : 7781
9

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت و برادری اصلی‌ترین دلیل تحقق امنیت پایدار مرزی بوده است.   حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز به همراه سردار آبروشن فرمانده لشکر حمزه سیدالشهدا  و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ، با حضور در مناطق صفر مرزی صومای برادوست ارومیه ، […]

ارسال توسط :

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت و برادری اصلی‌ترین دلیل تحقق امنیت پایدار مرزی بوده است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز به همراه سردار آبروشن فرمانده لشکر حمزه سیدالشهدا  و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ، با حضور در مناطق صفر مرزی صومای برادوست ارومیه ، از  روستاهای صفر نوار مرزی ارومیه خصوصا با مردم مرزنشین روستای حسنلو دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار، از مرزنشینان به عنوان حافظان مرزهای کشور یاد کرد و بیان داشت: مرزبانان فقط نیروهای نظامی نیستند بلکه همه کسانی که در مناطق مرزی کشورمان زندگی می‌کنند مرزبانان کشور به شمار می‌روند.

وی، افزود: عشایر و مرزنشینان غیور نوار مرزی ارومیه در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه‌ها آفریدند.

حجت الاسلام سرایی، در پایان سخنان خود تاکید کرد: همکاری و خلق صحنه‌های دوستی و برادری با مرزبانان در نوار مرزی کشور به خصوص آذربایجان‌غربی باعث پدیدار شدن امنیت پایدار در مرزهای کشور شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) نیز در دیدار و گفتگو با مردم روستای حسنلو، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مرزنشینان بوده و خواهد بود زیرا اگر امروز امنیت پایدار در مرزهای کشورمان حکم‌ فرماست در سایه رشادت‌ها و همکاری‌های مرزنشینان و عشایر با رزمندگان اسلام در مرزها است.

سردار آبروشن، افزود: امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان غیور است که تأمین‌ کنندگان امنیت مرزهای جغرافیایی و حافظان مرزهای فرهنگی هستند. امروز به برکت تلاش نیروهای نظامی و مرزنشینان اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم نوار مرزی در میان یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور است.

نقاط جالب این دیدار صمیمانه فرماندهان سپاه با مردم روستاهای صفر مرزی ارومیه گقتگوی صمیمانه با جوانان بود .

فرماندهان سپاه لشکر حمزه از نزدیک مشکلات مرزنشین ها را شنیدن و قول پی گیری دادند.

مردم نوار مرزی با اصرار تمام خواستار تشریف فرمایی و صرف نهار در خانه های خود برای فرماندهان سپاه بودند و از ایجاد امنیت توسط سپاه تشکر و قدردانی می کردند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.