شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امنیت پایدار مردمی شمالغرب ایران عزیز اسلامی
16 بهمن 1396 - 8:01
شناسه : 3626
12

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوه انقلاب اسلامی امنیت پایدار مردمی شمالغرب در قلب نا امنی های خاورمیانه نشان از قدرت ، استحکام و نفوذ ناپذیری کشور عزیزمان به برکت رهبری فرزانه و هوشمندانه می باشد . ایران عزیز اسلامی نماد خود ساختگی ملت غیور با هر رنگ و نژادی در مقابل تمامی قدرت های منطقه […]

ارسال توسط :

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوه انقلاب اسلامی امنیت پایدار مردمی شمالغرب در قلب نا امنی های خاورمیانه نشان از قدرت ، استحکام و نفوذ ناپذیری کشور عزیزمان به برکت رهبری فرزانه و هوشمندانه می باشد .

ایران عزیز اسلامی نماد خود ساختگی ملت غیور با هر رنگ و نژادی در مقابل تمامی قدرت های منطقه می باشد . بهمن سال ۱۳۵۷ هجری شمسی پایانی بود بر نظام قدرت شاهنشاهی وابسطه به غرب و شرق و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبریت دینی امام خمینی (ره) که توانست ایران رنگارنگ از هر قوم و نژادی را با وحدت کلام به سوی خودساختگی و اسلامیت سوق دهد.

اسلام منشاء وحدت امت اسلامی در ایران عزیز اسلامی می باشد .

دین مبین اسلام سرچشمه ی نور و روشنایی می باشد . امام خمینی نور اسلام ناب محمدی را در جهان روشن ساخت .

پیام انقلاب ۵۷ ملت ایران به سراسر جهان پیام استکبار ستیزی و مقابله با اسلام ستیزی استکبار جهانی و مستعمران آن می باشد .

قدرت های استکباری جهان در طول تاریخ همیشه در نقطه ی مقابل اسلام قرار دارند .

دشمنی آمریکا ، اروپایی ها و نوکران عرب منطقه ای آل یهود با ایران و ایرانی نیست این شیطان صفتان با اسلام و دین مبینی است که حضرت محمد (ص)  پیامبر آن می باشد .

ایران تنها کشور جهان می باشد که برادران شیعه و سنی با کمال وحدت رویه در کنار هم برای داشتن ایرانی آباد و زیبا با یکدیگر گام بر می دارند .

در کشور عزیزمان ایران بر خلاف تبلیغات استکبار جهانی اقلیت های دینی در کمال رفاه و آسایش مشغول به انجام منویات دینی خود می باشند .

کلیساهای تاریخی ایران هر ساله میزبان هزارن مسیحی از سراسر جهان می باشد .

آتش آتشکده ی زرتشتیان هنوز هم روشن است ولی هیچ کجای جهان سخنی از این وحدت عمومی ملت ایران نمی شود .

دشمنان اسلام هشت سال جنگ نابرابر بر علیه ایران اسلامی تحمیل کردند در فراسوی جنگ از هیچ حمایتی از صدام شیطان صفت دریغ نمی کردند .

ایران در جنگ تحمیلی در برابر ۷۲ ملت که به اسارت گرفته شده بودند فقط ایستادگی کرد.

هشت سال جنگ بی شک یک کشور را پنجاه سال از رشد و شکوفایی خواهد انداخت ولی ایران سرزمین شیران شگفتیها را رقم زد نظامی خود ساخته که اکنون دانشمندان آن توسط استکبار جهانی ترور و رژیم غاصب اسرائیل حتی از ترور هم ابایی برای گفتن ندارد .

رشد علمی ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی دنیا را حیرت زده کرد.

اکنون دشمن قلب ، روح و افکار جوانان را با شبکه های اجتماعی ، ماهواره و … نشانه رفته .

جنگ عملیات روانی دشمن خیلی گسترده است و اسلامیت ایران را هدف هزاران سیگنال آفندی خود قرار داده است .

امروز امنیت ایران در قلب بحرانی جهان قدرت های بزرگ را به چالش کشیده است .

قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم امنیت به آسانی بدست نیامده سرتاسر ایران از عراق گرفته تا سوریه ، ترکیه ، قطر ،امارات ، پاکستان ، افغانستان ، ارمنستان و آذربایجان همیشه بحران امنیتی دارند ولی ایران امن ترین کشور دنیاست .

امنیت شمالغرب ایران امنیتی بی بدیل است که با سرخی خون شهیدان و افتخار آفرینی شیرمردان و شیر زنان در مرتفع ترین ارتفاعات قندیل ، گلاله ، مر مره و … بدست آمده .

امروز رزمندگان دلیر اسلام در دمای منفی ۳۰ درجه با ارتفاعات برفی بیش از سه تا چهار متر شب را سحر می کنند تا ما در زیر سایه ی پرچم نظام مقدس اسلامی آسوده و در امنیت زندگی نماییم .

پس قدردان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.