شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امواج بارشی از دوشنبه وارد آذربایجان غربی می شود
04 اردیبهشت 1400 - 11:46
شناسه : 12508
11

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: امواج بارشی همراه با رگبار باران از دوشنبه وارد استان می شود و بسیاری از نقاط استان را تحت تاثیر جوی خود قرار می دهد. مهدی کریمی روز شنبه افزود: امواج بارشی تا پایان هفته اغلب نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و توام با رعد […]

ارسال توسط :

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: امواج بارشی همراه با رگبار باران از دوشنبه وارد استان می شود و بسیاری از نقاط استان را تحت تاثیر جوی خود قرار می دهد.

مهدی کریمی روز شنبه افزود: امواج بارشی تا پایان هفته اغلب نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و توام با رعد و برق و وزش باد شدید است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هوای استان بدون پدیده بوده و شهرستان تکاب خنک ترین شهر با مثبت ۲ درجه سانتی گراد بود در حالی که دمای ارومیه بین هفت و ۲۶ درجه سانتی گراد گزارش شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هوای استان تا روز دوشنبه پایدار و آرام است و دماها نیز تغییری نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا میزان بارش‌ها در استان از ابتدای سال آبی جاری (اول مهر امسال) تاکنون ۲۴۶ میلی‌متر ثبت شده درحالی‌که میزان بارش در مدت مشابه درازمدت ۲۶۲ میلی متراست.

متوسط بارش در سال آبی گذشته بیش از ۴۰۰ میلی‌متر بود که امسال رسیدن به این رقم بسیار دور از انتظار به نظر می رسد.

متوسط بارش در آذربایجان غربی بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.