چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
انتصابات جدید در استانداری آذربایجان‌غربی/میرزایی مدیر کل بازرسی و الهامی مدیرکل امورزنان و خانواده شد
23 آبان 1400 - 15:35
شناسه : 15205
8

به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ظهر امروز طی حکمی سرکار خانم “نیر الهامی صوفیانی” را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی منصوب کرد.   در حکم صادره آمده است:   سرکار خانم نیر الهامى صوفیانى   نظر به تعهد و سوابق خدمتی و تجربیات سرکار عالی […]

ارسال توسط :

به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ظهر امروز طی حکمی سرکار خانم “نیر الهامی صوفیانی” را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی منصوب کرد.

 

در حکم صادره آمده است:

 

سرکار خانم نیر الهامى صوفیانى

 

نظر به تعهد و سوابق خدمتی و تجربیات سرکار عالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استاندارى آذربایجان غربی منصوب می شوید . امید است با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق ، موفق و موید باشید.

 

همچنین معتمدیان طی حکمی “منصور میرزایی” را به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی منصوب کرد.

 

در حکم صادره آقای میرزایی آمده است:

 

جناب آقای منصور میرزایی

 

نظر به تعهد، سوابق خدمتی و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق ، موفق و موید باشید.

 

انتهای پیام

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.