شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
پل گلستانه ی سیلوانا چشم انتظار تدبیر
19 اردیبهشت 1396 - 6:53
شناسه : 752
31

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز : پل گلستانه ی سیلوانای ارومیه با گذشت نزدیک به ۲۶ روز پس از وقوع سیل  و تخریب همچنان چشم به راه همت و تدبیر مسئولین و ادارات استانی مربوطه می باشد . عدم جدیت و همت لازم در بازسازی یا ایجاد پل موقت گلستانه ی سیلوانا از سوی […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز :

پل گلستانه ی سیلوانای ارومیه با گذشت نزدیک به ۲۶ روز پس از وقوع سیل  و تخریب همچنان چشم به راه همت و تدبیر مسئولین و ادارات استانی مربوطه می باشد .

عدم جدیت و همت لازم در بازسازی یا ایجاد پل موقت گلستانه ی سیلوانا از سوی مسئولین و ادارات دولتی استانی باعث گریده اهالی خود اقدام به مرمت قسمت هایی از پل بصورت غیر کارشناسانه کنند.

متاسفانه هم اکنون اهالی با خودرو نیز از روی پل تردد می کنند .

بخشداری سیلوانا با تمام همت و قدرت خود در صدد حل مشکلات بوجود آمده می باشد ولی این کار باید توسط ادارات و مسئولین استانی و کشوری  حل گردد.

نکته ی تاسف بار عبور مینی بوس حامل معلمان خدوم و زحمت کش از روی این پل تخریب شده است که هر لحظه انتظار حادثه می رود .

معلمانانی که از شهر ارومیه به قصد آموزش راهی سیلوانا می شوند .

مسافت زمانی جاده ارومیه به سیلوانا نزدیک به ۴۵ دقیقه است . بعد از سیل اخیر و تخریب پلها مسافت مسیرهای جایگزین  امن و ایمن  نزدیک بهدو برابرشده است!

معلمان عزیز بعد ار چندین ساعت تدریس مجبور هستن چندین ساعت را نیز در مسیرهای جایگزین تردد کنند.

پس این مشکلات نزدیک به یک ماه‌ نه تنها صدای معلمان منطقه بلکه صدا و اعتراض اهالی منطقه را نیز در برگرفته است.

همه اهالی بخش سیلوانا از زحمات آموزش و پروش سیلوانا و دیگر مسولین عزیز آگاه هستند و منتشر کردن صدای مردم در رابطه با ادارات بخش سیلوانا باعث ایجاد ارتباط صمیمی, پرداختن به حل مشکلات و همکاری همه جانبه در خصوص منطقه می باشد نه کم کاری و تخریب!

پس این جا لازم است ضمن تقدیرو تشکر از بخشداری, ریس آموزش و پرورش, راهداری و دیگر ادارات و مسولین عزیز و زحمت کش سیلوانا درخواست کنیم تا همه با پیگیری ها و تلاش و هماهنگی های لازم با مسولین استانی و کشوری در حل مشکلات به وجود امده گام بردرایم.

پل گلستانه

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.