شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان خوی
25 اردیبهشت 1403 - 1:17
شناسه : 20362
4

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان خوی با عملیات مشترک قضایی، اطلاعاتی/کشف ۴۰۳کیلوگرم مرفین از این باند دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی   گفت یکی از فعالترین باندهای قاچاق موادمخدر استان که مواد خام را از استانهای شرقی کشور وارد آذربایجان غربی می نمود و برای اقدامات بعدی در استان دپو […]

ارسال توسط :

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان خوی با عملیات مشترک قضایی، اطلاعاتی/کشف ۴۰۳کیلوگرم مرفین از این باند
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی   گفت یکی از فعالترین باندهای قاچاق موادمخدر استان که مواد خام را از استانهای شرقی کشور وارد آذربایجان غربی می نمود و برای اقدامات بعدی در استان دپو می نمود با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی کامل مقام قضایی با اداره کل اطلاعات استان منهدم شد.
عتباتی افزود از این باند قاچاق مواد مخدر مقدار ۴۰۳کیلوگرم مرفین کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک نفر دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد از این باند یک دستگاه خودرو توقیف و تحقیقات برای شناسایی دیگر عوامل باند بوسیله بازپرس رسیدگی کننده ادامه دارد.
عتباتی در پایان اظهار داشت مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر یکی از برنامه‌ای مهم دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.