شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اهل سنت امام حسین را متعلق به جهان اسلام می داند
28 شهریور 1397 - 21:54
شناسه : 5632
32

 امام جمعه بخش سیلوانا در گفتگو با سیلوانا نیوز عنوان کرد: یکی از وقایع تلخ تاریخ در ماه محرم به وقوع پیوسته و آن جایی است که حضرت امام حسین اسوه آزادی در آن به شهادت رسیده است. ماموستا ملانجم الدین عزیزیان ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید(حسین منی و انا من حسین)با بررسی […]

ارسال توسط :

 امام جمعه بخش سیلوانا در گفتگو با سیلوانا نیوز عنوان کرد: یکی از وقایع تلخ تاریخ در ماه محرم به وقوع پیوسته و آن جایی است که حضرت امام حسین اسوه آزادی در آن به شهادت رسیده است.

ماموستا ملانجم الدین عزیزیان ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید(حسین منی و انا من حسین)با بررسی کلام مقدس پیامبر اسلام (ص) عظمت این شخصیت بزرگوار برای بشریت بیشتر مشخص می شود، لذا اهل سنت امام حسین را متعلق به جهان اسلام می داند نه طیف خاصی .

امام جمعه بخش سیلوانا در پایان گفت: اینجانب به نوبه خود و از طرف جامعه محترم روحانیت و مردم بزرگوار بخش سیلوانا سالگرد شهادت مظلومانه این شخصیت برجسته تاریخ را به حضور کلیه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از مسولین محترم استدعا دارم با تاسی از صفات و شخصیت وارسته امام بزرگوار در مسیر اجرای عدالت اجتماعی و رفع مشکلات زیانبار حاکم بر جامعه قدم بر دارند،تا شاهد پویایی هر چه بیشتر جامعه باشیم.

انتهای پیام://سردبیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.