شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اولین دوره مسابقات شطرنج رده بتدی کشور در بخش سیلوانا
14 مرداد 1396 - 7:38
شناسه : 2142
47

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز :  مسابقات شطرنج رد ه بندی کشوری امسال در دو روز متوالی ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه با شرکت ۱۹۸ نفر از سراسر کشور برای اولین بار در تالار بهار مرگور سیلوانا  پایان یافت . مسابقات رده بندی شطرنج کشور  توسط اداره ی کل جوانان و ورزش کشور در […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز

مسابقات شطرنج رد ه بندی کشوری امسال در دو روز متوالی ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه با شرکت ۱۹۸ نفر از سراسر کشور برای اولین بار در تالار بهار مرگور سیلوانا  پایان یافت .

مسابقات رده بندی شطرنج کشور  توسط اداره ی کل جوانان و ورزش کشور در دو روز متوالی بصورت فشرده  تا ساعات پایانی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد با میزبانی سیلوانا در تالار بهار مرگور برگزار شد .

در آخرین ساعت های پایانی روز جمعه مصادف با ۱۳ مرداد ماه  ننفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی گردید .

حمایت و سرپرستی اسپانسرهای بومی بخش سیلوانا از جمله آموزش و پرورش ، اداره امور پناهندگان زیوه ، دهیاری دیزج ، شیرینی سرای ماردین ، استودیو روژ فیلم ، شرکت آب معدنی هیرماه ،  بیمه آرمان و به میزبانی روستای دیزج  از نکات جالب توجه و اشتیاق اهالی سیلوانا برای برگزاری ترنمت ها و فستیوال های کشوری و بین المللی بود .

این دوره از مسابقات شطرنج کشوری همزمان در دو نوبت صبح و عصر در دو روز متوالی و فشرده پس از  برگزاری ١١ مرحله مسابقه با داوری داوران برتر کشوری به اتمام رسید.

طی مراسم اختتامیه با حضور اعضای شورای شهر ارومیه و بزرگان و ریش سفیدان بخش سیلوانا و مهندس رفیع زاده رئیس هیئت شطرنج استان آذربایجان غربی از نفرات اول تا سوم کشوری و نفر اول کودکان و نونهالان و افراد بالای ۵٠ سال با  اهدای تندیس مسابقه و جوایز نقدی به پایان رسید.

ویژه برنامه ی اختتامیه  اجراهای زنده گروههای هنری و موسیقی دیلانا کردی و نوو ده‌م بود .

در پایان  عبداله الهی از شهرستان مراغه موفق به کسب مقام اول شطرنج کشوری و محمدمهدی چواری از کرمانشاه و امیررضا پورآقابالا ،نوجوان تبریزی ؛موفق به کسب مقامات دوم و سوم  شطرنج  کشوری رده بندی در بخش سیلوانا شدند. 

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات مهندس رفیع زاده رییس هیئت شطرنج استان بیان کرد : برگزاری اولین دوره از مسابقات شطرنج رده بندی کشور  افتخاری دیگر از بخش سیلوانا برای هیئت شطرنج استان بود که این موفیت به جز با هماهنگی و همدلی اهالی بخش سیلوانا و روستای دیزج با مسولان دولتی و اجرایی میسر نبود و به امید خدا  در آینده ای نه چندان دور  با همکاری های اداره ورزش و جوانان استان شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در بخش زیبای سیلوانا خواهیم بود .

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.