شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ایران، قهرمان مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی شد
23 مرداد 1396 - 9:33
شناسه : 2319
30

ارومیه-سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه با برتری ایران به پایان رسید. در این مسابقات ۱۲ کشور جهان و ایران و ۵۰۰ ورزشکار در دو بخش کاتا و کمیته بصورت تیمی و انفرادی در سه رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان شرکت داشتند. پش از سه  روز رقابت در بخش […]

ارسال توسط :

ارومیه-سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه با برتری ایران به پایان رسید.

در این مسابقات ۱۲ کشور جهان و ایران و ۵۰۰ ورزشکار در دو بخش کاتا و کمیته بصورت تیمی و انفرادی در سه رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان شرکت داشتند.

پش از سه  روز رقابت در بخش کاتا و قسمت انفرادی رومن حیدراف و اسمعیل جیحون هر دو از جمهوری آذربایجان و امید یزدان از ایران به ترتیب در بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی برسند.

در قسمت تیمی نیز این تیم ایران بود که توانست در بزرگسالان به همه مقامها و در جوانان به مقامهای اول و دوم برسد و تنها این تیم عراق بود که تونست مقام سومی جوانان را از ان خود کند.

در بخش کمیته و در قسمت انفرادی این رقابتها نیز علی اصغر آسیابری، هامون درفشی پور، هادی عرب، مهدی خدابخشی، پوریا اقدس، محمد حسین عبدالحسینی، علی محمدی، امیرحسین بیگدلی، مرتضی نعمتی، علی کریمی، مجید نیکو، باربد صداقت، طالع یعقوب اوف، همت بخش اوغلو و قیصر آلپیس بای توانستند به ترتیب از ایران، جمهوری آذربایجان و قزاقستان در ۱۵ وزن مدالهای طلا را به گردن آویزند.

در قسمت تیمی نیز این تیم ایران بود که توانست در بزرگسالان و جوانان به مقام قهرمانی برسد و تیمهای جمهوری آذربایجان و ترکیه نیز به مقامهای دوم و سوم رسیدند.

با توجه به حضور ۱۲ کشور صاحب نام کاراته جهان از جمله ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، فرانسه و روسیه در این مسابقات نظارت و ارزیابی این رقابتها از سوی مسئولان فدراسیون جهانی کاراته از اهمیت بالایی برخوردار بود.

نفرات برتر این دوره از رقابتها جواز حضور در مسابقات جهانی کاراته که ۲ ماه دیگر در اسپانیا برگزار می شود را بدست آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.