شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ایستاده ایم همه پا در رکاب خامنه‌ای
06 دی 1396 - 10:28
شناسه : 3383
15

ماموستا حاج مامد کلشی روحانی متنفذ اهل سنت سیلوانا گفت : نهم دی ماه سالروز گرامیداشت اداره ی عظیم ملت ایران در مقابل دخالت بیگانگان و مشت محکمی بر صورت فتنه گران داخلی بود. ماموستا حاج مامد کلشی نژاد ضمن حضور در دفتر خبری سیلوانانیوز و محکوم نمودن توطئه های دشمنان در جریان فتنه سال […]

ارسال توسط :

ماموستا حاج مامد کلشی روحانی متنفذ اهل سنت سیلوانا گفت : نهم دی ماه سالروز گرامیداشت اداره ی عظیم ملت ایران در مقابل دخالت بیگانگان و مشت محکمی بر صورت فتنه گران داخلی بود.

ماموستا حاج مامد کلشی نژاد ضمن حضور در دفتر خبری سیلوانانیوز و محکوم نمودن توطئه های دشمنان در جریان فتنه سال ١٣٨٨ گفت :با توجه به اینکه در سالیان متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دسیسه های مختلفی از سوی استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی و ایران اسلامی بوده‌ایم .

فتنه سال ۱۳۸۸ هم یکی از این دسیسه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی بود .

ایشان در ادامه تاکید کرد : فتنه سال ۱۳۸۸ با برنامه ریزی قبلی توسط کشورهای استعمار جهانی از جمله آمریکا و انگلیس برای براندازی حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده بود .

ماموستا حاج مامد کلشی گفت : دشمنان در ففتنه سال۱۳۸۸ برای اینکه  انقلاب اسلامی ما را به نحوی به انزوا بکشانند از عوامل نفوذی و گمراهان داخلی نهایت استفاده را کردند .اما با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ؛ ملت شریف ایران اسلامی با هوشیاری و بیداری هر چه تمام تر در نهم دی‌ماه سال ١٣٨٨ سنگ تمام گذاشتند و انقلاب دیگری را در راستای همان اهداف انقلاب اسلامی شکل دادند و به دشمنان این مرز و بوم و دشمنان انقلاب اسلامی اراده ی راسسخ خود را نشان دادند.

حاج مامد کلشی بیان کرد : در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸واقعیت با حضور حماسی مردم ایران در سراسر شهر ها ی کشور برای همه دشمنان ثابت گشت ؛ و معلوم شد مردم ایران در سایه سار مقام معظم رهبری هیچوقت فریب دشمنان را نخواهد خورد و گمراه نخواهند شد.

بلکه با بیداری هر چه تمامترمردم با بهره‌گیری از راهنمایی های مقام معظم رهبری ؛ همه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و یکی پس از دیگری نابود خواهد شد.

ایشان ادامه داد : پیام  نهم دی‌ماه به همه دشمنان و همه جهان به قول شاعر این بود (( ایستاده‌ایم همه پا در رکاب خامنه‌ای))  و  ما همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم .

این مردم و ملت شریف و قهرمان بعد از چندین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر این هوشیاری و در کنار انقلاب بودنشان را ثابت نمودند که هیچ زمانی فزریب دشمنان را نخواهند خورد و اگر دشمن بخواهد نقشه‌ای برای مردم و انقلاب ما بکشند ؛ همه‌ آنها را محکوم به نابودی خواهند کرد.

 

ماموستا حاج مامد کلشی در پایان عنوان کرد : پیام دیگر نهم دیماه این بود کسانی که در داخل کشور فریب دشمنان را خوردند و یا بخورند اگر بخواهند به نحوی در راستای اهداف دشمن در این مملکت حرکت کنند حتما آنها هم همچون دشمنان رسوا خواهند شد و مردم ایران آنان را نیز به انزوا خواهند کشاند.

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.