چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
بارندگی درآذربایجان‌غربی تا فردا تداوم دارد/کاهش دمای استان تا پایان هفته
30 مهر 1401 - 11:02
شناسه : 18289
10

رییس اداره هواشناسی استان آذربایجان‌غربی از تداوم بارندگی در استان تا فردا ظهر خبر داد و گفت: دمای هوای آذربایجان‌غربی ۴ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش یافته و با افزایش ابر شاهد بارندگی متناوب، رعد و برق و وزش باد در استان هستیم. مهدی صابری  رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی  با اشاره به […]

ارسال توسط :

رییس اداره هواشناسی استان آذربایجان‌غربی از تداوم بارندگی در استان تا فردا ظهر خبر داد و گفت: دمای هوای آذربایجان‌غربی ۴ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش یافته و با افزایش ابر شاهد بارندگی متناوب، رعد و برق و وزش باد در استان هستیم.

مهدی صابری  رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی  با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی در استان دمای هوای آذربایجان‌غربی ۴ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش یافته و با افزایش ابر شاهد بارندگی متناوب، رعد و برق و وزش باد در استان هستیم.

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش ابر بارندگی در استان ادامه داشته و طی فردا این بارندگی به صورت پراکنده خواهد بود.

صابری تصریح کرد: میزان بارش در ارومیه تاکنون ۲.۲ میلیمتر است و بیشترین میزان بارش با ۱۳میلیمتر در پیرانشهر و سردشت گزارش شده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ماکو بادمای هوای ۵.۵ درجه سلسیوس خنکترین و منطقه نازلو با ۲۶ درجه گرمترین شهر استان است.

وی عنوان کرد: تا پایان هفته دمای استان کاهش یافته و بارش پراکنده در روز دوشنبه وجود خواهد داشت.

خاطرنشان بر اساس هشدار نارنجی صادر شده از اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی  پرهیز از اتراق در کنار رودخانه‌ها، تردد در کوهپایه‌ها، چرای دام در نقاط مرتفع، کار در نقاط مرتفع، محکم سازی سازه‌های تبلیغاتی و ساختمانی و داربست‌ها نیز لازم است در این راستا توجه بخش‌های مربوط به تدابیر لازم در زمینه آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب‌ها نیز ضروری است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.