دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
بازار داغ طلا فروشان
13 مرداد 1397 - 8:10
شناسه : 5102
14

افزایش قیمت چند برابری طلا ، راهی که باید لااقل بیست ساله ، قیمت این فلز ارزشمند طی می کرد ، چند روز طول کشید و در بهت و تعجب ، بازار کساد طلا فروشان را رونق داده است . بالا رفتن تراز جهانی و تغییرات دلار که بدون هیچ حساب و کتاب مشخصی گران […]

ارسال توسط :

افزایش قیمت چند برابری طلا ، راهی که باید لااقل بیست ساله ، قیمت این فلز ارزشمند طی می کرد ، چند روز طول کشید و در بهت و تعجب ، بازار کساد طلا فروشان را رونق داده است .

بالا رفتن تراز جهانی و تغییرات دلار که بدون هیچ حساب و کتاب مشخصی گران می شود ، این وسط قیمت طلا را در عرض چند شب چندین برابر کرده است.

این یعنی ثروتمند شدن ثروتمند و فقیر شدن بیشتر فقیر !!!

در عرض چندین روز ثروت میلیاردی طلافروشان تریلیونی شد و باید طلافروشان محترم ، ارقام ثروت تریلیونی خود را با تریلی ۱۸ چرخ “این ور و آن ور” کنند .

واکنش مردم در اوضاع متشنج بازار طلا واقعا باور نکردنی است همین بازار طلا که تا چند وقت قبل ، حسابی بی رونق بود به یکباره گرم شده است .

مردمی که تا دیروز از توان مالی و درآمدی کم خود صحبت می کردند برای خریدن طلا و به گمان خود افزایش ذخیره مالی و پس انداز خود به بازار طلا و جواهرات روی آوردند.
علت اینگونه رفتار و واکنش مردم باید بررسی گردد واقعا اگر خرید و فروش طلا و سکه در حالی که روز به روز با درخواست بازار بالا می رود قطع شود چه می شود .
اگر برای چندین ماه خرید و فروش سکه “قدغن شود” چه می شود !!!

کسی که نزدیک دو تن سکه خرید کرده است واقعا از کجا می دانست قیمت سکه و طلا گران می شود .
جالب تر این است در اوضاع افزایش قیمت طلا همین کسانی که بصورت کیلیویی نه بلکه تنی طلا و سکه دارند ، ناجوانمردانه بازار گرمی راه انداخته اند .

بازار داغ طلا این روزها در کشور عزیزم ایران” داغ جان جوانان شده است “
دیگر این وام ۱۵ میلیونی ازدواج با هزار گیر و دار اداری هم نمی تواند کفاف یک سرویس مناسب طلای عروسی را هم بکند .
حرارت بازار داغ طلا این روزها دارد خیلی از فرصت های اقتصادی را ذوب می کند.

مردم با دیدن این افزایش قیمت و سود حتما منابع مالی خود را برای کسب سود بیشتر بجای تولید به طرف بازار این فلز هدایت می کنند.
با عدم کنترل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت که بر خلاف تبلیغات گسترده انتخاباتی دولت هیچ ثباتثی در بازار نیست ، اقتصاد به کلی نابود می شود .
مردم اسیر سیاست ها و بد کاری های اقتصادی دولت روز به روز فقیر تر می شوند و فقط این وسط عده ای ثروتمند تر و چاق تر هر کاری می کنند.

دولت محترم و اقتصاد دانان باید هر چه زودتر کاری انجام بدهند کسب و کار روز به روز نابودتر می شود سر و سامان دادن به وضعیت این روزهای بازار طلا و سکه به خدا خیلی راحت تر از تمام سختی هایی می باشد که در صورت ادامه ی این روند بوجود خواهد آمد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.