چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
بازگشت دوباره هواداران به سالن غدیر/شور و هیجان به والیبال ارومیه بازمی‌گردد
22 دی 1400 - 9:49
شناسه : 15638
13

در صورت قطعی شدن مجوز ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان غربی، هواداران والیبال ارومیه برای تماشای مسابقات پس از ۲ سال دوری دوباره به سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه باز‌می‌گردند. جلسه هماهنگی حضور تماشاگران و هواداران والیبال در سالن غدیر، برای تماشای رقابت های تیم‌های والیبال شهرداری و آذرباتری ارومیه در محل این اداره […]

ارسال توسط :

در صورت قطعی شدن مجوز ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان غربی، هواداران والیبال ارومیه برای تماشای مسابقات پس از ۲ سال دوری دوباره به سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه باز‌می‌گردند.

جلسه هماهنگی حضور تماشاگران و هواداران والیبال در سالن غدیر، برای تماشای رقابت های تیم‌های والیبال شهرداری و آذرباتری ارومیه در محل این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان باشگاه های شهرداری و آذرباتری ارومیه، هیات والیبال، نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا به انجام رسید مقرر شد مجوز حضور ۳۰ درصد از ظرفیت سالن برای تماشاگران صادر شود.

فروش بلیط به صورت اینترنتی خواهد بود و به همراه داشتن کارت واکسن و کارت شناسایی و زدن حداقل دو دوز واکسن الزامی است.

همچنین از حضور افراد زیر ۱۴ سال به سالن جلوگیری می شود ضمن اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن دست ها، زدن‌ ماسک و رعایت فاصله گذاری الزامی است.

گفتنی است، هم اکنون صدور مجوز رسمی مجوز حضور هواداران در سالن غدیر ارومیه در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا استان قرار دارد و در صورت صدور مجوزهای لازم، نحوه تهیه بلیط و سایر موارد اعلام و منتشر می شود.

والیبال ارومیه همواره با حضور هواداران خون گرم و والیبال دوستش گره خورده است و به طور یقین حضور هواداران شور و هیجان خاصی به مسابقات لیگ برتر کشور می‌دهد.

از اسفندماه سال ۹۸ و بعد از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری و آذرباتری ارومیه، ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در طی این ۲ سال بدون حضور هواداران خود به رقابت با حریفان پرداختند.

فدراسیون والیبال از هفته گذشته مجوز حضور تماشاگران به باشگاه‌های لیگ برتری مشروط به صدور مجوز از سوی ستادهای استانی کرونا را صادر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.