شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بازی در سرزمین شیران تاوان دارد
21 شهریور 1397 - 9:40
شناسه : 5543
31

یادداشت– ایران عزیز اسلامی  ؛ سرزمین دلاورمندان ؛ سرزمین شیران ؛ سرزمین رشادت ها ؛ سرزمین مردان و شیر زنان همیشه تاریخ ساز  گروهک های معاند ضد انقلاب تاوان حضور خود در سرزمین شیران را با غرش موشک های زمین به زمین سپاه دادند  معاندانی که با آرم گروهک های خود در خاک ایران عزیز […]

ارسال توسط :

یادداشت– ایران عزیز اسلامی  ؛ سرزمین دلاورمندان ؛ سرزمین شیران ؛ سرزمین رشادت ها ؛ سرزمین مردان و شیر زنان همیشه تاریخ ساز 

گروهک های معاند ضد انقلاب تاوان حضور خود در سرزمین شیران را با غرش موشک های زمین به زمین سپاه دادند 

معاندانی که با آرم گروهک های خود در خاک ایران عزیز اسلامی حضور پیدا می کنند و به انجام اعمال تروریستی دست می زنند . 

معاندانی که خاک اقلیم را در پیشروی داعش مدیون تدبیر سرداران سپاه اسلام بودند.

معلوم است این تنها هشدار کوچکی به گروهکهای معاند ضد انقلاب بود که فکر می کنند ایران نیز مانند سرزمین های خودشان بی در و پیکر است و هر کاری می توانند بکنند اما تاکنون دهها تیم تروریستی ضد انقلاب در داخل خاک ایران منهدم گردیده اند  و مستندات بصورت کامل پخش گردیده و اولین پاسخ با تنها ۷ موشک هشداری برای تمامی عناصر مزدور امریکا ؛ اسرائیل ؛ عربستان و … بود .

بی‌اعتنایی سران این گروهک‌ها به هشدارهای جدی ، مبنی بر عزم جمهوری اسلامی برای برچیدن پایگاه ها‌ی آنان و ضرورت پایان بخشیدن به شرارت‌ها و اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی ضد ایران اسلامی باعث شد .

 یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه روز شنبه ۱۷ شهریور ماه در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست‌های وابسته را با ۷ فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد، مورد هدف قرار دهد.

این عملیات قاطع و ویرانگر نشان داد، فرزندان ملت ایران در “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” و سایر نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، مصمم به صیانت از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی بوده و اجازه نخواهند داد تروریست‌های اجیر شده سازمان‌های جاسوسی دشمنان بیگانه، امنیت مثال زدنی کشور را به مخاطره اندازند.

امروز روستاهای مرزی ایران اسلامی از برخی شهرهای کشور های همسایه آبادتر است ؛ اگر برق و گاز ایران اسلامی به دو کشور همسایه قطع شود مردمشان به زحمت زندگی روزمره را گذر خواهند کرد . 

بیمارستان های شهرهای مرزی ایران اگر از درمان بیماران کشورهای همسایه سرباز زنند آنوقت شاید مفهوم توسعه ؛ امنیت و پیشرفت را سران ضد انقلاب مذور بدانند .

قطعا پاسخ کوبنده تر و محکم تر در صورت عدم عبرت داده خواهد شد ؛

 مردم ایران اسلامی برای ذره ذره ی این خاک خون داده اند و اجازه ی هیچ حضور و شرارتی را برای هیچ تروریستی نخواهند داد . 

یادداشت از فرید قاسمی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.