پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
باقری در میانه دیدار با جوزپ بورل قهر کرد و رفت!
07 تیر 1401 - 9:34
شناسه : 17564
12

تصویری منتشر شده است که نشان می دهد علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در میانه دیدار با جوزپ بورل قهر کرد و رفت! ، علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در میانه دیدار با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای ازسرگیری مذاکرات وین عازم ایران […]

ارسال توسط :

تصویری منتشر شده است که نشان می دهد علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در میانه دیدار با جوزپ بورل قهر کرد و رفت!

، علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در میانه دیدار با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای ازسرگیری مذاکرات وین عازم ایران شده است، قهر کرد و رفت!

 

 

 

علی باقری دیپلمات کارکشته ای است و در کنار سعید جلیلی در دوران دولت های نهم و دهم توانست از حقوق هسته ای ایران پاسداری کند و هنوز مشخص نیست که شکار عکاس ایرنا از یک اختلاف نظر عمیق بین وی و تیم شمخانی و مدیران باقی مانده از دوران حسن روحانی حکایت دارد و یا اینکه صرفا یک رفت و آمد مرسوم در دیدارهای دیپلماتیک را نشان می دهد.

 

انریکه مورا و کمالوندی با تعجب نظاره گر رفتن علی باقری هستند. علی شمخانی چه چیزی را به بورل نشان می دهد؟ به چه زبانی با هم صحبت می کنند؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.