شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
با مهربانی شما این کودک درمان خواهد شد
21 فروردین 1396 - 8:19
شناسه : 305
39

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز : معصوم نام یکی از کودکان سیلوانای ارومیه می باشد که می تواند با کاشت حلزون شنوایی ، شنوایی خود را  بعد  از ۱۳ سال بدست بیاورد و سخن بگوید . معصوم پورخالد نوجوان  ۱۳ساله اهل روستای باوان در نوزادی بر اثر تشنج قدرت  شنوایی و گفتار خود را از […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانانیوز :

معصوم نام یکی از کودکان سیلوانای ارومیه می باشد که می تواند با کاشت حلزون شنوایی ، شنوایی خود را  بعد  از ۱۳ سال بدست بیاورد و سخن بگوید .

معصوم پورخالد نوجوان  ۱۳ساله اهل روستای باوان در نوزادی بر اثر تشنج قدرت  شنوایی و گفتار خود را از دست داده و در این همه سال به دلیل ناتوانی خانواده از تامین هزینه درمان، نگرفتن دست یاری  بدون شنیدن و حرف زدن زندگی کرده است.

معصوم فرزند اول خانواده است و یک خواهر و برادر کوچکتر از خود نیز دارد .

معصوم در این همه سال به دور از محیط اجتماعی بوده و تاکنون نتوانسته است مثل هم سن و سالان خود مدرسه برود، حتی بازی کند و محیط اطراف خود را حس کند.

 

مادر فداکار معصوم میگوید: معصوم عزیز تر از جانم را تاکنون یک ساعت هم از خود دور نکرده ام فرزندم با وجود ۱۳سال عمر هنوز هم برای من مثل یک نوزاد هست که توان حرف زدن و شنیدن ندارد.

 

پدر فدکار معصوم تاکنون تمام تلاش را برای مداوای فرزندش کرده و می گوید چندین بار فرزندم را برای معالجه به درمانگاهها و بیمارستانهای ارومیه برده ام و اکثر پزشکان از کاشت حلزون شنوایی سخن گفتند و هزینه های بالای ۳۰ملیون تومان ان که در توانم نبوده و نیست.

این پدر عزیز در ادامه گفت : من بجز خانه ام که تنها سرپناه من و خانواده ام می باشد دارایی دیگه ای ندارم و ارزش آن نصف هزینه معالجه پسرم نمیشود و از این بابت که توان تامین هزینه عمل کاشت حلزون شنوایی فرزندم را ندارم ناراحت هستم.

 

بعد از خداوند امید دارم که مردم عزیز خیر، مسؤولان بخش سیلوانا و استان یا مردم خوبمون در هرجایی از دنیا که باشند و این گزارش را خوانده اند در معالجه فرزندم که ۱۳سال است نه چیزی شنیده و نه یک کلمه ای گفته است، کمک کنند.

 

قلمها در توصیف این شرایط ناتوانند ….

چهره ی زیبا و لبخندهای حیرت انگیز معصوم گویی با ادم حرف میزند…

وقتی در کنار معصوم هستی گویا می خواست با سکوتش حرفها بزند ، درد و دلها بکند اما….

 

درخواست ما از تمامی مردم خیر و مسئولان عزیز در جای جای کشور عزیزمان این است که با دستان مهربان خود در این ایام  دستهای معصوم عزیز را بگیرند و با این کار به امید خداوند زندگی دوباره ای با کمک و خواست خداوند به معصوم با یاری خداوند مننان ببخشند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.