شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بدهکارانی که حالا طلبکار شده اند‼️
28 اسفند 1399 - 15:15
شناسه : 11864
6

? بدهکارانی که حالا طلبکار شده اند‼️ ? لودریان وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت: «مشکلات تاکتیکی» و «اوضاع داخلی ایران» موانع احیای مذاکرات پیرامون برجام است!! ?این در حالیست که راهبرد ایران کاملا مشخص و مبنای آن لغو کامل همه تحریم‌ها برای بازگشت شرایط به قبل از خروج آمریکا از برجام است. برخلاف اظهارات […]

ارسال توسط :

? بدهکارانی که حالا طلبکار شده اند‼️

? لودریان وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت: «مشکلات تاکتیکی» و «اوضاع داخلی ایران» موانع احیای مذاکرات پیرامون برجام است!!

?این در حالیست که راهبرد ایران کاملا مشخص و مبنای آن لغو کامل همه تحریم‌ها برای بازگشت شرایط به قبل از خروج آمریکا از برجام است. برخلاف اظهارات لودریان هیچ مشکل تاکتیکی و فنی در داخل ایران وجود ندارد و این قانون با آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد، لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و فعال‌سازی سانتریفیوژهای نسل جدید در حال اجراست.

?غربی‌ها می‌خواهند بی‌عملی و بدعهدی خود را به مسائل داخلی ایران مرتبط کنند تا پوششی باشد برای رهایی از انفعال و مشکلاتی که خودشان ایجاد کرده‌اند. در حالیکه غربی‌ها هنوز بدهی سنگینشان بابت عدم اجرای تعهدات برجامی را به ایران پرداخت نکرده‌اند از موضوعاتی صحبت می‌کنند که خط قرمز ایران است.

? #سرخط_تحلیلے| بن‌بست ایجاد شده بدلیل مشکلات تاکتیکی و فنی داخل ایران نیست بلکه این «راهبرد مزورانه» غرب است که باعث تعلیق برجام شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.