شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بد کاره های رسانه ای در ارومیه وجود دارد
07 خرداد 1398 - 11:42
شناسه : 7494
12

مدت ها بود می خواستم چیزی در مورد بد کاره های عرصه رسانه ی ارومیه بنویسم ! چیزی به سینه ام میکوبید ، تو کجا و این القاب زشت کجا ، ولی ذات رسالت رسانه مگر حقیقت گویی نیست ، پس باید نوشت و گفت تا مردم مطلع شوند .   در عمرش یک کار […]

ارسال توسط :

مدت ها بود می خواستم چیزی در مورد بد کاره های عرصه رسانه ی ارومیه بنویسم ! چیزی به سینه ام میکوبید ، تو کجا و این القاب زشت کجا ، ولی ذات رسالت رسانه مگر حقیقت گویی نیست ، پس باید نوشت و گفت تا مردم مطلع شوند .

 

در عمرش یک کار خوب و مفید برای مردم کار نکرده ، از خبر ، فوروارد کردن را فقط بلد است ، به قول یکی از دوستان با استعداد قدیمی این آدم ها از خبرنگاری فقط قسمت اول خبر را درک کرده اند و نگاری را به کل نمی دانند!!!  یعنی اصلا ، چه چیزی هست .

خبرنگاری منهای نگاری

من احترام می گذارم به دوستانی که قلم دارند و استعداد ذات خود را برای خدمت در هر قالبی و هر ساحتی بکار می برند ، حتی اگر خودم ،  قلم و نوشته هایشان را دوست نداشته باشم .

 

ولی امروزه ،  به خدا !!! بد کاره های ، رسانه  در ارومیه  دمار از روزگار خبرنگار و روزنامه نگار واقعی درآورده اند.

 

بد ترکیبی را می شناسم ، که دوربین در گردنش ، چنان زمخت قواره بندی خبری کرده ! که حتی نمی داند یک شرط خبرنگاری آراستگی ، زیبایی و خوشتیپی نیز هست ، شاید مزاح کرده باشم …

تعجب آورتر دوستان گران قدری هستند که این آدم ها را ساحت داده اند ، معلوم نیست طرف قبلا چه کاره بوده از فاضلاب کش تا شرط بند در جامعه ی مدعیان خدمت خلق در گرماگرم رسالت خبر و خبرنگاری در ارومیه آدم داریم .

دوستی می گفت ، عده ای برای بدست آوردن کرسی های انتخاباتی رسانه در ارومیه هر کسی را با هر طریقی فقط با تاکید ، رای تو ، برای من ! عضو جامعه رسانه می کنند .

می خواهم از ارتباط زیر پوستی این بد کاره های رسانه صحبت کنم ، هر مامور و سازمان امنیتی را می شناسند و جالب است مدام به این و آن انگ وابستگی و امنیتی می زنند .

یکی نیست بگوید بد کاره ی عرصه ی خبر اگر پشتت جایی بند نیست ، چرا اینقدر به این و آن می پری و هی مثل سگ رسالتت را که نوفیدن است انجام می دهی و هیچ به جایی بر نمی خورد .

سیلوانانیوز راه و رسم قانون را با کسب مجوز دارد و باید در چارچوب مشخص کار کند ، یادم آمد روزی معلمی بر ما تاخت و خواست بی محابا مطلبی را منتشر کنیم  در انتظارش جواب دادم می توانی سر کلاس هر مطلبی را بزنی !!! مکثی چند دقیقه ای ، جواب داد !!! عذرخواهی میکنم .

با افتخار جستجویی در سایت سیلوانانیوز تولیدات خبری از جنس مردم را نمایان می کند ، از مشکلات مردم گرفته تا وضعیت نامناسب جاده ، حمل و نقل ، وضعیت بهداشت و درمان  تا خبرهای امید آفرین خدمت دولت ، کار آفرینی ، جوانان موفق عرصه ی ورزش ، اقتصاد ، علم و …

 

نمی دانم چقدر از مطلب را برای انتشار پاک کردم ! ولی مطمئن هستم ،  ۹۰ % مطلب را پاک کردم ، از ساحت مقدس عرصه ی خبر و تمامی خبرنگاران عذرخواهی می کنم ، خودم دیده ام جوانان ، آزاد منشی که برای خدمت مردم خود هر کاری می کنند و چه باید کرد که رسالت شمع تا آخر دنیا و هستی سوختن است و من خود با تمام اضداد آنها را قبول دارم  .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.