شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بر سر امنیت با هیچ احدی تعارف نداریم
21 شهریور 1397 - 12:06
شناسه : 5550
27

چهره های شاخص اجتماعی و مذهبی در بخش سیلوانای ارومیه همزمان با اقدامات اخیر نیرو های نظامی کشورمان در مبارزه با ناامنی و تحرکات بیگانگان با تاکید بر حفظ امنیت خاک ایران اذعان داشتند باید پاسخ محکمی به هرگونه ناامنی و شرارت طلبی بیگانگان داده شود و بر سر امنیت با هیچ احدی تعارف نداریم. […]

ارسال توسط :
  • چهره های شاخص اجتماعی و مذهبی در بخش سیلوانای ارومیه همزمان با اقدامات اخیر نیرو های نظامی کشورمان در مبارزه با ناامنی و تحرکات بیگانگان با تاکید بر حفظ امنیت خاک ایران اذعان داشتند باید پاسخ محکمی به هرگونه ناامنی و شرارت طلبی بیگانگان داده شود و بر سر امنیت با هیچ احدی تعارف نداریم.

در همین راستا پیروت حاتمی از سران طوایف بخش سیلوانای ارومیه در گفتگو با سیلوانا نیوز با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران اتفاقی به دست نیامده است اذعان داشت: امروز به همت نیرو های نظامی و انتظامی ودر اس آن سپاه پاسداران و همچنین حضور پرشور مردم در پای انقلاب امنیت کشورمان در بالاترین سطح ممکن است.

وی ادامه داد: امنیت امروز ما چیزی نیست که قابل معامله باشد و ما بر سر امنیت با هیچ احدی تعارف نداریم.

این چهره شاخص اجتماعی در پایان تاکید کرد: کسانی که بخواهند تعرضی به خاک مان داشته باشند و یا سعی کنند امنیت ما را برهم بزنند باید بدانند که به سخت ترین شیوه ممکن پاسخ شان داده خواهد شد.

ماموستا ملامامند کلشی نژاد؛ از روحانیان شاخص بخش سیلوانا نیز در گفتگو با سیلوانا نیوز با تاکید بر اهمیت قرآنی و اجتماعی امنیت گفت: امروز مسئله امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیاز هرجامعه است که تامین آن در همه جوامع چه غربی و چه شرقی برای حاکمیت و مردم از ضروریات و ملزومات به شمار می رود و در قرآن و روایات نیز از نعمات هر جامعه ای محسوب می شود.

وی ادامه داد: امروز به حمدالهی و به برکت خون شهدا امنیت و اقتدار ایران مان در منطقه حساس خاورمیانه زبان زد دوست و دشمن است.

ماموستا کلشی نژاد تاکید کرد: از صدر انقلاب تا کنون استکبار جهانی و مزدوران وابسته به آنان سعی نموده اند امنیت و انسجام ما را خدشه دار نمایند اما هرگز موفق نشده اند و موفق هم نخواهند شد.

این عالم اهل سنت در پایان اذعان داشت: ایادی استکبار باید بدانند که هرگز نخواهند توانست امنیت، وحدت و انسجام ملت ایران را خدشه دار کنند و پاسخ ما مردم نیز همواره محکوم کردن این اقدامات و شرارت و پشتیبانی از انقلاب مان است.

انتهای پیام://سردبیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.