پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
بلوف جدید ترکیه پس از آبروریزی پهپاد بیرقدار
14 فروردین 1401 - 6:56
شناسه : 16484
9

بلوف جدید ترکیه پس از آبروریزی پهپاد بیرقدار در جنگ اوکراین بدون جزئیات کافی با حضور رسانه ها در بوق و کرنا شد. بلوف جدید ترکیه پس از آبروریزی پهپاد بیرقدار در جنگ اوکراین که تمام پرنده های تی بی ۲ به وسییله روسیه سرنگون شد، بدون جزئیات کافی با حضور رسانه ها در بوق […]

ارسال توسط :

بلوف جدید ترکیه پس از آبروریزی پهپاد بیرقدار در جنگ اوکراین بدون جزئیات کافی با حضور رسانه ها در بوق و کرنا شد.

بلوف جدید ترکیه پس از آبروریزی پهپاد بیرقدار در جنگ اوکراین که تمام پرنده های تی بی ۲ به وسییله روسیه سرنگون شد، بدون جزئیات کافی با حضور رسانه ها در بوق و کرنا شد.

 

سلجوق بایراقدار داماد اردوغان و مدیر فنی شرکت دفاعی بایکار درباره محصول جدید این شرکت گفت: سیب قرمز(Kızılelma) اولین هواپیمای بدون سرنشین ترکیه است که با سرعت صوت حرکت می کند. این پرنده اولین پرواز خود را در سال ۲۰۲۳ انجام خواهد داد. همه قطعات الکترونیکی، کد نویسی ها و نیز قطعات مکانیکی را خودمان تولید کرده ایم. این هفته به نمونه اولیه آن بالها را متصل کردیم.

 

بایراقدار با اشاره به کار یکسال و نیمه بر روی پرنده جدید، اظهار داشت: این پرنده به اندازه پهپاد آکینجی نمی تواند در آسمان باشد زیرا بسیار سریع پرواز می کند. در تکنولوژی این هواپیما از تجربه آکینجی و تی بی ۲ استفاده کرده ایم. این جنگنده همانند پهپادهای ترکیه از سطح راداری پایینی برخوردار است. وزن پروازی آن ۶ تن است و با مهمات ساخته شده به دست مهندسان ترکیه ای عملیات های خود را انجام خواهد داد. این جنگنده توانایی حمل ۱۵۰۰ کیلوگرم مهمات را دارد.

 

ترکیه بر سر تی بی ۲ یک شو و نمایش رسانه ای به راه انداخته بود که پس از جنگ اوکراین و عملکرد ناکام این پهپاد به سراغ پروژه جدیدی رفته است.

 

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.