شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بهای آرامستان ارومیه برای مردن گران است
05 مهر 1399 - 9:53
شناسه : 10069
30

در ارومیه هزینه های کفن و دفع مردگان در آرامستان این کلان شهر میلیونی شده است و این را اضافه کنیم که اگر یکی از عزیزانمان در بیمارستان بستری شود و حان به جان آفرین تسلیم کند تا تسویه کامل تحویل جسد متوفی صورت نمی گیرد .   نگاهی کلی بر خانه ابدی پدران و […]

ارسال توسط :

در ارومیه هزینه های کفن و دفع مردگان در آرامستان این کلان شهر میلیونی شده است و این را اضافه کنیم که اگر یکی از عزیزانمان در بیمارستان بستری شود و حان به جان آفرین تسلیم کند تا تسویه کامل تحویل جسد متوفی صورت نمی گیرد .

 

نگاهی کلی بر خانه ابدی پدران و مادران مان ، در چنین روزهایی ، غم و اندوه را در انسان چند برابر میکند. در مقابل هزینه های میلیونی گرفته شده از خانواده ها به هنگام دفن متوفی ، اعم از هزینه خرید قبر و انجام امورات غسل و کفن و دفن میت و … ، بایستی خدمات حداقلی قابل توجهی در باغ رضوان اعم از رسیدگی به وضع ظاهری ، هرس کردن بوته ها و درختان ، از بین بردن بوته های خشک که سد راه مراجعه کنند گان شده ، شستشوی قبور و …. صورت بگیرد که همه اینها برعهده مسئولین مربوطه آرامستان میباشد ولی حیف و صدها حیف که کسی پاسخگو نیست!!!!

 

باید محل های برای دفن افراد بی بضاعت باکامل احترام در نظر گرفته شود ؛ شهرداری محترم ارومیه این کار را بصورت رایگان  برای افراد بی بضاعت انجام می دهد که جا دارد از کلیه عوامل محترم شهرداری  و خود شهردار ارومیه  تقدیر و تشکر شود .

 

ولی هزینه های کفن و دفن قبرهای چند متری آرامستان ارومیه باید ساماندهی شود .

توی این شرایط مردن هم گرون تموم میشه!!!!

به علت گرانی قبر مردن صرف ندارد

با گشت و گذاری در قبرستان‌های شهر ارومیه، با قیمت‌های سرسام‌آور جای قبر مواجه می‌شوی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.