شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بیمه سهمیه سوخت به داد زلزله زدگان قطور رسید/ خسارت منازل پرداخت می شود
07 اسفند 1398 - 10:30
شناسه : 8958
11

 محمد مهدی شهریاری در جلسه مدیریت بحران قطور، اظهار کرد: ۷۵ هزار مسکن روستایی در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی از محل فروش سهمیه سوخت بیمه هستند. او افزود: زلزله زدگان بخش قطور نیز شامل این طرح هستند و خسارت های وارده به منازلشان توسط تیم های تخصصی بیمه در حال ارزیابی است و در سریعترین […]

ارسال توسط :

 محمد مهدی شهریاری در جلسه مدیریت بحران قطور، اظهار کرد: ۷۵ هزار مسکن روستایی در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی از محل فروش سهمیه سوخت بیمه هستند.

او افزود: زلزله زدگان بخش قطور نیز شامل این طرح هستند و خسارت های وارده به منازلشان توسط تیم های تخصصی بیمه در حال ارزیابی است و در سریعترین زمان ممکن خسارت شان پرداخت می شود.

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: این اماکن در برابر حوادثی چون حریق، صاعقه، انفجار، زلزله، رانش زمین، سیل و طغیان آب بیمه هستند.

شهریاری اعتبار هزینه شده برای بیمه اماکن روستایی در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی را یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بیمه منازل روستایی یکی از چند اقدام شاخص در بحث حذف رانت فروش سهمیه سوخت مرزنشینان است.

به گزارش کردپرس، با ورود محمد مهدی شهریاری به استانداری آذربایجان غربی بحث فروش سهمیه سوخت و توقف رانت و فساد دراین حوزه از سوی استاندار جدید مطرح شد.

او سال گذشته در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: پیش از این سالانه حدود ۲۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش سهمیه سوخت به حساب استانداری واریز می شد، با توقف رانت و فساد تنها در یک ماه حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد از این محل جهت بهبود معیشت مرزنشینان کسب شده است.

شهریاری بیان کرد: ۸۰ هزار واحد روستایی هم با حمایت دولت  با پرداخت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر واحد از محل فروش سوخت در مقابل بلایای طبیعی چون زلزله، سیل و آتش سوزی بیمه می شود و در صورت بروز اتفاق صاحبان هر یک از این واحدهای روستایی ۳۰ میلیون تومان از بیمه دریافت می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.