شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بی تدبیری درمجتمع تجاری نارون ارومیه
30 بهمن 1399 - 10:49
شناسه : 11353
10

‍ ?سایه‌ی بی‌تدبیری بر سر طرح‌های میلیاردی/تغییر کاربری مجتمع تجاری نارون ارومیه   ?طرح بزرگ و عظیم مجتمع تجاری نارون در نزدیکی میدان مرکزی و اصلی شهر ارومیه به عنوان یکی از طرح های مهم  و بزرگ عمرانی در شمال غرب کشور با وجود هزینه های میلیاردی بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بدون اطلاع […]

ارسال توسط :

‍ ?سایه‌ی بی‌تدبیری بر سر طرح‌های میلیاردی/تغییر کاربری مجتمع تجاری نارون ارومیه

 

?طرح بزرگ و عظیم مجتمع تجاری نارون در نزدیکی میدان مرکزی و اصلی شهر ارومیه به عنوان یکی از طرح های مهم  و بزرگ عمرانی در شمال غرب کشور با وجود هزینه های میلیاردی بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بدون اطلاع و کسب اجازه از مالکان مغازه های تجاری دست بدست شده و در آخر باعث گردید این طرح عظیم تجاری عمرانی به شهرداری ارومیه واگذار گردد.

 

?بعد از واگذاری این مجتمع تجاری به شهرداری ارومیه در کمال ناباوری شهرداری کاربری این مجتمع را از تجاری به اداری تغییر داده است.

 

?این مجتمع بزرگ  دارای ۱۳۵ باب مغازه بوده که تعداد ۵۰ نفر از مغازه‌داران این مجتمع در اعتراض‌های خود نسبت به تغییر کاربری این مجتمع تاکنون به جایی نرسیده‌اند.

 

?درستی، یکی از مغازه داران این مجتمع در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهرداری ارومیه جلوی کسب و کار ما را در این مجتمع گرفته است.

 

?وی با بیان اینکه حدود ده سال قبل حدودا مبلغ ۶۵ میلیون تومان بابت خرید این مغازه پول واریز کرده است، گفت: پس از گذشت یک دهه هنوز سند رسمی نگرفته‌ام.

 

?یکی دیگر از مغازه داران که نخواست نامش فاش شود، گفت: شهرداری ارومیه با آوردن بهانه‌های واهی از دادن سند رسمی به مغازه داران خودداری می‌کند.

 

?وی افزود: شهرداری با بهانه اینکه هنوز پس از گذشت این همه سال به صورت کامل صاحب پروژه نشده است، اجازه کسب و کار به ما نمی‌دهد، ولی خود اقدام به تغییر کاربری این مجتمع کرده و اداره مدیریت بحران و سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری ارومیه را در این مجتمع مستقر کرده است.

 

?نارون یکی از بزرگترین طرح های تجاری و عمرانی شمال‌غرب کشور به شمار می رود که با توجه به ساخته شدن آن در کنار مسجد تاریخی جامع ارومیه و مرکز شهر می‌توانست به یکی از مراکز موفق خرید و تجارت در شهر تبدیل شود که متاسفانه با سوء تدبیر مدیران شهری این فرصت از صاحبان اصلی این مجتمع گرفته شده است.

 

@Urmiia_17

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.