شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
بی نظمی در مرکز شهر ارومیه
03 مهر 1397 - 9:16
شناسه : 5689
11

بی برنامه گی و کم کاری شهرداری ارومیه در کنار شورای شهر در مرکز شهر ارومیه با بساط کفتر بازان ، مرغ و خروس وحیوانات خانگی فروشان ، نسخه پیچی داروهای جنسی و … کاملا نمایان است . شهرداری ارومیه با ترکیب شورای شهر بالا نشین کاملا در اختیار قشر مرفه جامعه است . حضرت […]

ارسال توسط :

بی برنامه گی و کم کاری شهرداری ارومیه در کنار شورای شهر در مرکز شهر ارومیه با بساط کفتر بازان ، مرغ و خروس وحیوانات خانگی فروشان ، نسخه پیچی داروهای جنسی و … کاملا نمایان است .

شهرداری ارومیه با ترکیب شورای شهر بالا نشین کاملا در اختیار قشر مرفه جامعه است . حضرت پور شهردار ارومیه اتمام کمربند بزرگراهی اطراف شهر را با زدن پل های هوایی افتخار خود می داند ولی این کمربندی با پل های میلیاردی از چه مناطقی عبور کرده و ترافیک شهری فقط مناطق بالای شهر ارومیه خصوصلا منطقه زندگی آقای شهردار و شورای شهر را تسهیل نموده است .

 

منطقه ساحلی گلوگاه مولوی ، شیخ تپه و بهداری با پارک های زیبای ساحلی و پل های هوایی ممتد  خود با خیابان های عریض و طویل در خدمت میلیادرهای ارومیه می باشد و مدیریت شهری هیچ گاه طمع گذر از مرکز شهر ارومیه که یک شهر را بدنام می کند ندارد .

 

شورای شهر ارومیه به اروپا سفر می کنند ولی لطفا بیایند در مرکز شهر ببینند چه چیزهایی می فروشند از شیر مرغ تا جون آدمی زاد که شاید اعضای شورای شهر هم تفقلی زدند.

 

خیابان امام ارومیه و مرکز شهر ارومیه دیوانه وار متمرکز و ترافیک ساز است و شهرداری ارومیه همچنان در بی تدبیری محض هیچ کاری نمی کند .

 

مرکز شهر ارومیه باید نماینگر فرهنگ مردم این شهر باشد ولی متاسفانه از بند سیگار و قلیان فروش بگیر تا تمامی پرنده بازان در مرکز شهر ارومیه بصورت رسمی نمایندگی دارند و شهرداری ارومیه را خواب برده است .

 

ساماندهی مرکز شهر ارومیه با هزینه ی طرح های مطالعه نشده و ناتمام شهرداری می شود براحتی جبران شود ولی متاسفانه یکی نیست از حق الناس دفاع کرده و یقه ی مدیریت شهرداری را گرفته و بگوید این همه هزینه کردید تا دوچرخه سورای را ترویج دهید حالا کجا رسیدید.

 

و این دوچرخه ها و لوازم الکتریکی چطوری دارد از بین می رود .

 

سخن گفتن از ناگفته های میدان مرکزی شهر ارومیه در شان نوشتن نیست و فقط باید نوشت افسوس … افسوس … افسوس

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.