دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
تاریخی‌ترین تشییع امام رضایی‌ها؛ خادم‌الرضا در آغوش امام رضا آرام گرفت
04 خرداد 1403 - 11:46
شناسه : 20410
7

مردم مشهد الرضا در استقبال و میزبانی از پیکر شهید جمهور، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تاریخی‌ترین حضور خود را رقم زدند. مراسم تشییع و تدفین شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردم ایران بعد از ظهر امروز با حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهد مقدس برگزار شد.   تشییع […]

ارسال توسط :

مردم مشهد الرضا در استقبال و میزبانی از پیکر شهید جمهور، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تاریخی‌ترین حضور خود را رقم زدند.

مراسم تشییع و تدفین شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردم ایران بعد از ظهر امروز با حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهد مقدس برگزار شد.

 

تشییع شهید آیت الله رئیسی که با حضور میلیونی زائران و مجاوران امام رئوف از ساعاتی پیش در میدان ۱۵ خرداد آغاز شد، به حرم مطهر رضوی رسید تا سید شهیدان و خادم الرضا در جوار امام رضا علیه السلام آرام گیرد.

 

بعد از تشییع میلیونی و کم سابقه مردم شهیدپرور ایران اسلامی در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و خراسان رضوی، پیکر مطهر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از طواف بر گرد مضجع شریف و نورانی حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام در رواق دارالسلام و جوار امام رئوف آرام گرفت.

 

مردم مشهد الرضا(ع) با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، او را تا آرامگاه ابدی خود، بدرقه کردند.

 

امروز غمگین ترین روز برای مردم مشهد و البته سرتاسر ایران است. همه و همه از شهرها و روستاهای مختلف خود را به مشهد رسانده بودند تا از رئیس جمهور محبوبشان قدرشناسی کنند و به او خسته نباشید بگویند. مردم خراسان آمدند تا روز بدرقه خادم‌الرضا(ع) محبوبِ دل خود را در شهر نور بدرقه کنند تا برگ زرینی از قدرشناسی و قدردانی خود از خدمتگزاران و محروم‌ نوازان را به نمایشگذارند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.