شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تاکنون تقاضای کمک از ارتش برای اطفای حریق مارمیشو دریافت نکرده‌ایم
09 مرداد 1396 - 8:58
شناسه : 2067
31

فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: تا کنون ارگان‌ها و سازمان‌های آذربایجان غربی از قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب برای اطفای حریق در منطقه مارمیشو تقاضای کمک نکرده‌اند. امیر سرتیپ کیومرث شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تاکنون هیچ یک ارگان‌ها و نهادهای استان از قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب تقاضای کمک […]

ارسال توسط :
فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: تا کنون ارگان‌ها و سازمان‌های آذربایجان غربی از قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب برای اطفای حریق در منطقه مارمیشو تقاضای کمک نکرده‌اند.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تاکنون هیچ یک ارگان‌ها و نهادهای استان از قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب تقاضای کمک در جهت اطفای حریق در منطقه مارمیشو را نکرده‌اند.

وی افزود: قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب به نمایندگی از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط جنگی وظیفه حفاظت از مرزهای کشور و در شرایط صلح وظیفه حفاظت از مردم در برابر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه را دارد و در راستای انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

شرفی افزود: در رابطه با آتش سوزی در منطقه مارمیشو ارومیه و برخی گفته‌ها در زمینه نبود بالگرد جهت پشتیبانی در امر اطفای حریق لازم به ذکر است که هیچ گونه درخواست کمک و پشتیبانی از جانب هیچ یک از مقامات استان به قرارگاه شمالغرب ارسال نشده است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قرارگاه شمالغرب با حداکثر توان آماده امدادرسانی با تمام تجهیزات و امکانات در اختیار خود می‌باشد و از هیچ گونه تلاشی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم و منطقه استحفاظی خود دریغ نخواهد کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: در صورت اعلام درخواست از سوی مقامات استانی قطعا قرارگاه شمالغرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن مانند گذشته وارد عمل می‌شود همان طور که در سیل اخیر آذربایجان شرقی حضور فعال و بی‌منت داشتیم این بار هم حاضر هستیم که اقدام لازم را بکنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.