شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تحلیل / انتخابات مجلس ارومیه
17 بهمن 1398 - 12:00
شناسه : 8813
12

یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ارومیه با حذف سر لیست های پر امید اصلاح طلبان و اصول گرایان در ارومیه نوید بخش ، انتخاباتی بر اساس شایسته سالاری است . همه شعار شایسته سالاری می دهند ولی در عمل به طرف حزب ، جناح ، قومیت و … حرکت می کنند. بزرگان در مصاحبه دایه […]

ارسال توسط :

یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ارومیه با حذف سر لیست های پر امید اصلاح طلبان و اصول گرایان در ارومیه نوید بخش ، انتخاباتی بر اساس شایسته سالاری است .

همه شعار شایسته سالاری می دهند ولی در عمل به طرف حزب ، جناح ، قومیت و … حرکت می کنند.

بزرگان در مصاحبه دایه دار وحدت و هم دلی با انتخاب افراد شایسته به دور از قومیت و جناح بندی بر اساس شایستگی افراد هستند .

باید منتظر ماند تا دید میدان داران عرصه انتخابات در ارومیه آیا دوباره انتخابات را قومیتی خواهند کرد یا نه …

مردم ارومیه دیگر خسته شده اند ، باید کُرد و تُرک در کنار هم ،  برادرانه دست در دست هم بدهند و بهترین ها را وارد میدان و گود انتخابات کنند.

ارومیه نیازمند توسعه ، آبادانی و پیشرفت است .

نمایندگانی باید به مجلس بفرستیم تا بتوانند از وزیران به نفع شهر ارومیه باج خواهی کنند ، باید امتیاز شرکت ها و کارخانه های بزرگ را در ارومیه بگیریم تا ۱۰۰۰ نفر کمتر ، یک کارخانه در ارومیه کارگر نداشته باشد نه  پروژههای هزار کیلومتری افتتاح کنیم که فقط ۲۰ الی ۳۰ نفر کارگر و کارمند دارد .

باید یک نماینده دنبال آسفالت کردن محلات و روستاها ، مهمانی دادن  ، شرکت در مراسمات محلی و … نباشد.  باید در آخر بیایید بگوید از مجلس چند دستاورد بزرگ برای شهر ارومیه آوردم  یا در مجلس چند قانون به نفع شهرم به تصویب رساندم .

نوشته هایم خیلی تند بود بیش از ۲۰ خط حذف کردم شاید از مسئولین ترسیدم ، بماند که ما هر چه می کشیم از دست همین مدیران و نمایندگان نا لایق می کشیم که خودمان رای می دهیم یا رای نمی دهیم تا انتخاب شوند و بیایند ما را بدبخت کنند.

بیایید تو را خدا!!!  این بار به دور از قومیت ، جناح و … سه نفر آدم شایسته از ارومیه راهی مجلس کنیم.

 مطمئن باشیم با رای ندادن نه تنها کمک می کنیم افراد نا لایق انتخاب شوند بلکه فرصت انتخاب افراد شایسته را هم کم می کنیم . به امید انتخاب افراد شایسته در یازدهمین انتخابات مجلس ارومیه …

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.