پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
تخریب چهره ی شهر توسط سوداگران خدمت شهری
23 اردیبهشت 1396 - 9:30
شناسه : 773
31

اکثر کاندیدهای شورای شهر ارومیه در تبلیغات خود از سطل آشغال شهری گرفته تا جداول خیابانی شهر را با آگهی های تبلغاتی خود پوشانیده اند و هزینهای بالایی را در راستای پاکسازی شهری به شهرداری ارومیه تحمیل خواهند کرد . مهم نیست تابلوی اصلی ترین خیابان ، محله و کوچه ی شهر باشد یا کیوسک […]

ارسال توسط :

اکثر کاندیدهای شورای شهر ارومیه در تبلیغات خود از سطل آشغال شهری گرفته تا جداول خیابانی شهر را با آگهی های تبلغاتی خود پوشانیده اند و هزینهای بالایی را در راستای پاکسازی شهری به شهرداری ارومیه تحمیل خواهند کرد .

مهم نیست تابلوی اصلی ترین خیابان ، محله و کوچه ی شهر باشد یا کیوسک تلفن یا صندوق صدقات یا در و دیوار مردم و یا سطل آشغال و یا …

این روزها اکثر کاندیدهای شهر ارومیه در تبلیغات انتخاباتی حتی به اموال بیت المال هم رحم نمی کنند .

مدعیان خدمت در شورای شهر ارومیه از المان های شهری گرفته تا تابلوهای برخی از مهم ترین و اصلی ترین خیابان های شهر ارومیه همانند تابلوی خیابان هفت تیر ارومیه را با آگهی های تبلیغاتی خود پوشانده اند.

کافیست کمی دورتر از ستادهای تبلیغاتی این کاندیدهای محترم به ایستی تا از صدای بلندگوهای بلندشان از خاطرات بوسیدن دست رفتگران شهرداری یا نقدهای دلسوزانه ی مدیریت و … سخن ها بشونی ولی معلوم است این تبلیغات باد هواست .

شورای شهر ارومیه

شورای شهر ارومیه

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.