شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تداوم دستگیری های مدیران ارشد آذربایجان غربی در سکوت مسئولان!
10 بهمن 1398 - 11:17
شناسه : 8757
19

 پنجمین مدیر ارشد استان آذربایجان غربی در سکوت بازداشت شد و تا کنون هیچ مسئولی نسبت به تایید این اخبار اقدام نکرده است. عصر روز گذشته اروم نیوز نوشت؛ مدیر امور شعب بانک ملی در آذربایجان غربی بازداشت شد. این در حالی است که دبیری کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز بر عهده مدیر امور شعب […]

ارسال توسط :

 پنجمین مدیر ارشد استان آذربایجان غربی در سکوت بازداشت شد و تا کنون هیچ مسئولی نسبت به تایید این اخبار اقدام نکرده است.

عصر روز گذشته اروم نیوز نوشت؛ مدیر امور شعب بانک ملی در آذربایجان غربی بازداشت شد. این در حالی است که دبیری کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز بر عهده مدیر امور شعب بانک ملی است.

مسئولان استان آذربایجان غربی تا کنون در این خصوص اظهار نظر نکرده اند اما شب گذشته، سایت بانک ملی ایران از انتصاب سرپرست جدید اداره امور شعب آذربایجان غربی در بانک ملی ایران، خبر داد و نوشت؛ با صدور حکمی توسط “محمدرضا حسین زاده” مدیرعامل بانک ملی ایران، “محمد پاشاپور” بعنوان سرپرست اداره امورشعب آذربایجان غربی منصوب شد.

اما این سایت خبری از بازداشت و یا دلایل برکناری «حبیب‌الله غالب» مدیر سابق امور شعب بانک ملی در آذربایجان غربی ارائه نکرد.

هفته گذشته نیز بنا بر اظهارات رسانه ها مدیر عامل آب منطقه ایی استان آذربایجان غربی، دستگیر شد. خبر بازداشت این مدیر ارشد را روابط عمومی این اداره کل در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها مطرح و بعد تکذیب کرد.

مرداد ماه امسال هم یکی از معاونان استاندار آذربایجان غربی بازداشت و دفتر وی پلمپ شد. همزمان با آن رسول اکبری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی برای ارائه برخی توضیحات به مقام قضایی احضار شد و  فعالان فضای مجازی خبر دستگیری وی  را اعلام کردند.

چند ماه قبل نیز اعلام‌ شد؛ جعفر صادق اسکندری مدیر کل سابق صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به اتهام معاونت در اخلال در توزیع نیازمندیهای عمومی به ۵ سال حبس و ۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مراسم معارفه مدیران جدید این پست های ارشد در استان در سکوت و بدون حضور مدیران قبلی انجام گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.