شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تسهیلات ارزان قیمت به بانـوان  مشاغل  خانـگی  و کارگاه های خود گردان پرداخت می شود
19 آبان 1397 - 9:45
شناسه : 5985
12

شهلا تاجفر گفت : تسهیلات حمایتی  از زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست ، کمک به راه اندازی و ایجاد مشاغل خانگی ، حمایت از بانک های و صندوق های محلی ، تسهیلات صندوق های کانون های زنان با نرخ سود بانکی ۴ درصد پرداخت می شود . مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری […]

ارسال توسط :

شهلا تاجفر گفت : تسهیلات حمایتی  از زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست ، کمک به راه اندازی و ایجاد مشاغل خانگی ، حمایت از بانک های و صندوق های محلی ، تسهیلات صندوق های کانون های زنان با نرخ سود بانکی ۴ درصد پرداخت می شود .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی شهلا تاجفر در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز در مورد طرح ها و تسهیلات حمایتی  گفت :تسهیلات مشاغل خانگی که مبلغ با توجه به طرح آن می باشد حداکثر وام برای زنان متقاضی ۱۰ میلیون تومان با  سود  ۴ درصد می باشد و  سایت مشاغل خانگی با رسته شغلی تعریف شده آماده ثبت نام است.

 

وی افزود : وام های ۳ میلیونی قرض الحسنه  برای  حمایت از زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست در نظر گرفته شده است  که می توانند با داشتن معرفی نامه از سوی سازمان های حمایتی معاونت امور زنان و خانواده استان آذربایجان غربی  با مراجعه به شعب  بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر استان ، از این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند ولی متاسفانه فعلا  مبلغ اعتباری آن تمام شده است  و در تلاش هستیم با استفاده از منابع داخلی استان بتوانیم دوباره پرداخت این وام ها سه میلیونی را از سر بگیریم.

 

شهلا تاجفر در ادامه بیان داشت :  وام هایی برای صندوق های محلی زنان روستایی از طریق صندوق کارآفرینی در راستای  توانمندسازی زنان عشایر و روستای یرداخت خواهد  شد و مبلغ آن بستگی به طرح های پیشنهادی  دارد که کلا ۴ درصد می باشد  و همچنین وثیقه برای این طرح بستگی به شرایط بانکی دارد.

 

وی یاد آور شد : کلیه کارآفرینان و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در امور روستایی ، کسانی که از طریق سامانه کارا ثبت شرکت نموده اند و آنهایی هم که به تازگی می خواهند شرکت کنند در مرحله دوم  این طرح که در شش ماهه دوم سال معرفی می‌شود طرح های خود را از طریق این سامانه ثبت نام کنند و تسهیلات این طرح در مناطق روستایی و عشایری ۴ درصد می باشد .

 

خانم تاجفر افزود: ما با  ورود پیدا کردن به بانک مهر ایران و رسالت امیدواریم بتوانیم آن صندوق ها و بانک های محلی که زنان در مناطق ، محل ها و اکثر روستاها دارند را هدایت کنیم و به ثبت برسانیم و بتوانیم دو برابر آن تسهیلات در صورت شخصی بودن آن صندوق محلی در اختیارشان قرار دهیم و بانک پشتوانه آنها باشد .

بانک، معادل آورده صندوق‌ خانوادگی، منابع گذاشته و متقاضی باید اقساط را ظرف ۲۲ ماهه پرداخت کند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.