چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان و با سود ۵ درصد است
30 دی 1400 - 17:52
شناسه : 15747
12

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ضمانت وام به صورت سفته زنجیره ۳ نفره با بازپرداخت ۲۰ ساله است. با حمایت رئیس‌جمهور تسهیلات وام روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.   وی افزود: ضمانت وام به صورت سفته زنجیره ۳ نفره […]

ارسال توسط :

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ضمانت وام به صورت سفته زنجیره ۳ نفره با بازپرداخت ۲۰ ساله است.

با حمایت رئیس‌جمهور تسهیلات وام روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

 

وی افزود: ضمانت وام به صورت سفته زنجیره ۳ نفره با بازپرداخت ۲۰ ساله است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: قسط ماهانه وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی نیز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

 

نیکزاد با اشاره به روند نوسازی مسکن روستایی در استان مرکزی بیان داشت: ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی این استان نوسازی شده است.

 

وی با اشاره به برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی منازل روستایی خاطرنشان کرد: برنامه کلی کشور این است که تا سال ۱۴۱۰ همه واحدهای مسکونی روستایی کشور را نوسازی کنیم و نبود حتی یک واحد مسکونی غیر مقاوم را جشن بگیریم؛ در کشور استان مرکزی عملکرد خوبی در نوسازی واحدهای مسکن روستایی داشته است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: استاندار مرکزی قرارگاهی راه‌اندازی و کار را برای محرومیت‌زدایی شروع کرده و با این کار و تلاش مضاعف بنیاد مسکن اطمینان دارم که شتاب نوسازی واحدهای مسکونی در استان مرکزی بیشتر خواهد شد و امیدواریم بتوانیم دو سال زودتر از برنامه پیش‌بینی شده در این استان جشن بگیریم که حتی یک واحد مسکونی روستایی غیر مقاوم نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.