شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تشکر از معلمان کورد و بخصوص تورک زبانم
17 اردیبهشت 1398 - 9:51
شناسه : 7301
10

بیشتر معلمان که در سیلوانا در نقطه ی صفر مرزی مشغول خدمت ، مهر ورزی و سواد آموزی به دانش آموزان کورد زبان اهل سنت می باشند ترک زبان و شیعه مذهب به دور از تمامی حواشی با تلفیق انسانیت ، آزادی ، عشق و ایثار می باشند. معلمی شغل انبیاء الهی و عشق است […]

ارسال توسط :

بیشتر معلمان که در سیلوانا در نقطه ی صفر مرزی مشغول خدمت ، مهر ورزی و سواد آموزی به دانش آموزان کورد زبان اهل سنت می باشند ترک زبان و شیعه مذهب به دور از تمامی حواشی با تلفیق انسانیت ، آزادی ، عشق و ایثار می باشند.

معلمی شغل انبیاء الهی و عشق است .

معلمی به قول آقای ترکمانی معلم بازنشسته ی آموزش و پرورش ارومیه که هنوز هم دارد با عشق در نقاط صفر مرزی ارومیه خدمت می کند رسالت تمامی انسان هاست ، از کودک چند ساله تا پیر چندین ساله ، همه ی ما رسالتی از خلق بر دوش داریم .

آقای ترکمانی اولین اتاق بازی دانش آموزان را در نقطه صفر مرزی کشور عزیزمان ایران اسلامی ، نزدیک ۳۰ سال پیش بنا نهاد و حتی بخاطر این موضوع چندین بار هم ، بازخواست گردید اما امروز اتاق بازی آقای ترکمانی استاد ، هنرمند و شاعر عزیز بعنوان نمونه واقعی آموزش درس و خصوصا تمامی مطالب و مفاهیم ریاضی در کل کشور اجرا می گردد.

نمی دانم مطلب را چگونه واضح تر بیان کنم ، مگر می شود جمله ای در شان خدمت معلمان عزیز خصوصا در نقاط صفر مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست نوشت .

معلمانی که چندین بار در زمستان های سرد سرویس هایشان دچار حادثه گردیده و حتی جان به جان آفرین تسلیم کرده اند.

معلم مهربانم چگونه ایثار گری هایت را تصویر کنم واقعاً جملات قاصر از بیان عظمت خدمت شما عزیزان است.

معلمان عزیزم عشق را بدون بخش برایم ترسیم کردید عشق را به دور از تمام جناح بندی ها ، قومیت ها و مذاهب برایم ترسیم کردید.
بر کسی پوشیده نیست که معلمان تورک زبان و شیعه مذهب چه خدمات بزرگی در سیلوانا و صومای برادوست کشیده اند من دست تمامی مهربانی هایتان را در سایه سار ایران عزیز اسلامی می بوسم .

عذر خواهی می کنم عده ای قلم می فرسایند تا تفرقه و نفاق را برای جهالت ذات خود به ارمغان بیاورند ، ای کاش عشق را در تفسیر عاشقانه ی معلم هایمان یاد می گرفتیم .

یاد باد حتی تنبیه هایی که ما را به جایگاه امروز و ارزشمندمان نزدیک تر کرد .

 

انتهای مطلب/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.