چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
تصمیم کردهای سوریه که آمریکا را غافلگیر کرد
17 خرداد 1401 - 9:43
شناسه : 17299
8

تصمیم کردهای سوریه که آمریکا را غافلگیر کرد نشان می دهد که قدرت نفوذ واشنگتن به شکل معنی داری کاهش یافته است. تصمیم کردهای سوریه که آمریکا را غافلگیر کرد نشان می دهد که قدرت نفوذ واشنگتن به شکل معنی داری کاهش یافته است. زیرا در یک تصمیم گیری پیش بینی نشده؛ «مظلوم عبدی(کوبانی)» فرمانده شبه‌نظامیان […]

ارسال توسط :

تصمیم کردهای سوریه که آمریکا را غافلگیر کرد نشان می دهد که قدرت نفوذ واشنگتن به شکل معنی داری کاهش یافته است.

تصمیم کردهای سوریه که آمریکا را غافلگیر کرد نشان می دهد که قدرت نفوذ واشنگتن به شکل معنی داری کاهش یافته است. زیرا در یک تصمیم گیری پیش بینی نشده؛ «مظلوم عبدی(کوبانی)» فرمانده شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) گفت که با هر گونه تجاوز ترکیه به شمال سوریه مقابله خواهند کرد و نیروهای دموکراتیک حاضرند برای مقابله با ترکیه، با نیروهای ارتش سوریه همکاری کنند، ولی نیازی به اعزام نیروهای بیشتر نیست. اما ارتش سوریه باید برای دفاع از خاک این کشور، از پدافند هوایی خود علیه نیروی هوایی ترکیه استفاده کند.

این گروه را آمریکایی ها در شرق فرات مسلط کردند که پس از جاخالی دادن ترامپ در حمایت از کُردها و اتفاقات افغانستان با فرار گسترده از این کشور، نسبت به حمایت واشنگتن مردد شده و تصمیم به پیوستن به محور مقاومت گرفته اند که البته باید دید تا چه اندازه به عهد خود وفا خواهند کرد.

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.