شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تعریف و تمجید یا استفاده ابزاری از کُردها
23 مهر 1398 - 1:39
شناسه : 8079
35
اختصاصی سیلوانا نیوز

سال گذشته زمانی که آمریکا اعلام کرد کُردها جنگجویان خوبی هستند و بسیاری از خبرگزاری های کُردی آن را با افتخار پوشش دادند و فعالین مدنی نیز طبق معمول آن را استوری فضاهای مجازی نمودند! کمتر کسی به این فکر کرد که این جمله نه تنها تعریف و تمجید از کُردها نیست بلکه نشان می […]

ارسال توسط : نویسنده : امین قاسمیان

سال گذشته زمانی که آمریکا اعلام کرد کُردها جنگجویان خوبی هستند و بسیاری از خبرگزاری های کُردی آن را با افتخار پوشش دادند و فعالین مدنی نیز طبق معمول آن را استوری فضاهای مجازی نمودند!

کمتر کسی به این فکر کرد که این جمله نه تنها تعریف و تمجید از کُردها نیست بلکه نشان می دهد آمریکا همانند گذشته از کُردها استفاده ابزاری نموده و می کند.

چرا نمی گوید کُرد ها دیپلمات های خوبی هستند؟
چرا نمی گوید کردها سیاسیون خوبی دارند؟
چرا نمی گوید کردها جامعه مدنی خوبی دارد؟
چرا فقط پیشمرگ ، جنگجو و گریلای خوبی هستند ؟

کسانی که از تاریخ درس عبرت نگیرند محکومند دوباره تلخی های تاریخ را بچشند باید به همگان ثابت شده باشد که آمریکا یا اسرائیل دوست و هم پیمان خوبی برای کُردها نیست. از قول های پوشالی و بردن اقلیم کُردستان عراق به لبه پرتگاه برای رفراندوم تا خیانت و تنها گذاشتن کُردهای سوریه و…

برای آمریکا و متحدانش فرقی نمی کند کُرد باشی یا عرب یا فارس و… کار آنها پاشیدن بذر نفرت و دشمنی در خاورمیانه است و نفرتی که دارد نسل به نسل منتقل میشود و با این روال برادر کشی مسلمانان همچنان ادامه خواهد داشت.

جنگ هایی که برای غرب بخصوص آمریکا بسیار پر سود بوده است چرا که خاورمیانه را تبدیل به بازار فروش اسلحه های خود کرده و به چاه های طلای سیاه رسیده است.

کُردهای روژآوا با حکومت مرکزی سوریه پیمان بستند و شاید بهترین راه ممکن را انتخاب کرده باشند چرا که هر کشور متحد و یکپارچه ای توان بیشتری برای مقابله با هر تهدیدی را دارد.

انتهای پیام// امین قاسمیان

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.