شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تعمیر “پل عابر پیاده نصب شده در مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه” طی هفته جاری
13 تیر 1400 - 12:13
شناسه : 13431
8

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تعمیر پل عابر پیاده نصب شده در مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه طی هفته جاری خبر داد . ارسلان شکری درگفت‌وگویی، در خصوص فیلمی که از خرابی پل عابر پیاده نصب شده در مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه در فضای مجازی منتشر شده بود اظهار […]

ارسال توسط :

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تعمیر پل عابر پیاده نصب شده در مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه طی هفته جاری خبر داد .

ارسلان شکری درگفت‌وگویی، در خصوص فیلمی که از خرابی پل عابر پیاده نصب شده در مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه در فضای مجازی منتشر شده بود اظهار داشت: پایه میانی پل عابر پیاده مقابل کارخانه آرد فردوس ارومیه _مهاباد در اثر تصادف خودروهای متعدد از این جاده  دچار خسارت شد اما برای اهمیت ایمنی مترددین  جاده‌ای موضوع با اولویت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی پیگیری شده است.

وی ادامه داد: طی تشریفات قانونی نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز و تعیین پیمانکار اقدام شد که تا اواسط هفته جاری عملیات جایگزنی پایه پل انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در طراحی پل پایداری سازه‌ با پایه‌های کناری به صورت کامل تامین شده است و پایه میانی آن فقط برای افزایش اطمینان از سازه مربوطه و همچنین  تامین اعتماد روانی مترددین جاده‌ای نصب شده است.

شکری ادامه داد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی همواره همراه و در کنار اصحاب رسانه و مردم بوده و برای تامین ایمنی و جلب رضایت آنان و کاربران جاده‌ای از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و این موضوع را همواره در اولویت کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.